Minėtąją informaciją paskelbė gamintojo padalinys Jungtinėje Karalystėje. 2010 m. pavasarį šalies automobilių pardavimo salonus pasieksiantis limuzinas kainuos nuo 54 760 svarų sterlingų (207 863 litų). Kalbant apie variklius, tinkamą variantą ras ir norintys važiuoti ekonomiškai ir galios mėgėjai.
Pirmoji versija – 3 l darbinio tūrio, TDI tipo variklis, išvystantis 250 AG galią ir 550 Nm sukimo momentą. Manote, jog tokiam limuzinui reikia daugiau „arklių“? Tuomet jums bus pasiūlyti 4,2 l V8 variantai – FSI 372 AG ir 445 Nm benzininis arba TDI 350 AG bei įspūdingus 800 Nm turintis dyzelinis monstras. Taip pat žadama, kad 2010 m. bus pristatytas ir pats kukliausias, 3 l TDI 204 AG variklis, į aplinką išmesiantis 159 g/km CO2 dujų.
Puiku, mažiau ir daugiau galingi motorai, benzininės ir dyzelinės versijos, tačiau kokios jų vidutinės kuro sąnaudos? 3.0 TDI prireiks 6,6 l/100 km, 4.2 V8 TDI - 7,6 l/100 km, 4.2 V8 FSI – 9,5 l/100 km. Į aplinką varikliai atitinkamai išmes 174, 199 ir 219 g/km CO2 dujų. Pakankamai įspūdinga, tiesa?
Primename, jog naujasis „Audi A8“ debiutavo šių metų gruodžio 1 d., praėjus valandai po vidurnakčio Lietuvos laiku. Flagmano premjera įvyko Majamio (JAV) dizaino parodoje – limuzinas lankytojams demonstruojamas kartu su kitais kultūrinės ir technologinės pažangos pasiekimais.
2009 12 03
Naujasis „Audi A8“ – variklių gama ir kainos
Naujojo „Audi A8“ premjera sukėlė begalę diskusijų, automobilių mėgėjų nuomonės ir įspūdžiai išties skirtingi. Nerimstant aistroms dėl modelio kėbulo bei interjero dizaino, pagaliau sulaukta detalesnės informacijos apie variklių gamą bei flagmano kainas.
Pranešti klaidą
Sėkmingai išsiųsta
Dėkojame už praneštą klaidą