Bavarai teigia iš anksčiau 286 AG išvysčiusio agregato išspaudę 306 AG. Sukimo momentas atitinkamai padidintas nuo 580 Nm iki 600 Nm vos prie 1 500 aps./min. Tuo pačiu 4 proc. sumažintas kuro suvartojimas bei išmetamųjų anglies dvideginio dujų kiekis.
Atnaujindama 3,0 l „TwinPower Turbo" dyzelinį variklį, BMW patobulino jo kuro įpurškimo sistemą. Purkštukų spaudimas padidintas nuo 1 600 BAR (23 000 psi) iki 2 000 BAR (29 000 psi) - taip dar tiksliau matuojama kuro tėkmė. Be to, padidintas ir dviejų lygių turbinos efektyvumas.
Dabartinė šio motoro versija montuojama „BMW 335d", „BMW 535d", „BMW 635d", „BMW X3 3.0sd", „BMW X5 3.0sd" ir „BMW X6 xDrive35d".
k_LAU nuotr.
Pranešti klaidą
Sėkmingai išsiųsta
Dėkojame už praneštą klaidą