Tai – trečioji šio automobilio kėbulo versija. 3 serijos gamoje sedano bei universalo gretas papildė ir pusiau universalas-pusiau hečbekas – prieštaringai tarp BMW entuziastu vertinama „Gran Turismo“ versija.
Kontrastas tarp nuomonių apie GT modelius susidarė dėl keisto dizaino – mat, daugeliui BMW markės mėgėjų nepatinka pernelyg stambios galinės dalies.
3 serijos „Gran Turismo“ yra 200 mm ilgesnis už bazinius universalus bei turi 110 mm ilgesnį atstumą tarp ašių. Lyginant šias dvi versijas, naujoji yra 81 mm aukštesnė už 3 serijos „Touring“ modelius.
Gamintojas teigia, jog gale sėdintys keleiviai GT modelyje jausis kiek laisviau dėl padidinto salono erdvumo. Pranešama, jog šio automobilio bagažinė (520 l) yra 25 litrais talpesnė nei universalo.
Europos rinkai skirti modeliai turės pakankamai plačią variklių gamą: baziniai 320i modeliai turės 2,0 litrų variklius su turbokompresoriais (181 AG), tuo tarpu 328i versijų 2,0 litrų motorų galia sieks 242 AG. Galingiausios benzininės jėgainės bus montuojamos 335i modeliuose (302 AG).
3 serijos „Gran Turismo“ bus gaminami ir su dviem dyzeliniais varikliais: 318d turės 141 AG, o 320d – 184 AG. Baziniuose automobiliuose bus įrengtos šešių laipsnių mechaninės pavarų dėžės, tuo tarpu už papildomą kainą gamintojas sumontuos ir 8 laipsnių automatines transmisijas.
Pranešama, jog versijos su visais varančiaisiais ratais bus gaminamos kiek vėliau.