2008 07 05

Naujasis BMW 7 pristatytas oficialiai

Nutekėjus pirmosioms naujojo BMW 7 nuotraukos, gamintojais nusprendė nelaukti pirmadienį, liepos 7 d., suplanuotos oficialios ceremonijos, ir išplatino detaliai šį automobilį pristatantį pranešimą spaudai.
Naujasis BMW 7 pristatytas oficialiai
Naujasis BMW 7 pristatytas oficialiai / Gamintojo nuotr.
Temos: 2 BMW 7 serija BMW
Penktosios kartos BMW 7 išvaizda, palyginti su pirmtaku E65/E66, 2001 m. sukėlusiu didžiulį ažiotažą, pasikeitė gana nežymiai. Gamintojo tvirtinimu, automobilio dizainas buvo kuriamas vadovaujantis tikslios elegancijos, pranašaus sportiškumo ir natūralaus būvio vertybėmis. Naujasis BMW 7 yra kiek ilgesnis nei ketvirtosios kartos modelis, o taip pat ir truputį mažiau pakilęs virš kelio paviršiaus. Gamintojas nusprendė sušvelninti aštriausius E65/E66 dizaino kampus, taip paversdamas šio modelio išvaizdą švelnesne ir konservatyvesne. Automobilis tapo lengvesnis, tačiau tuo pačiu, gamintojo tvirtinimu, ir tvirtesnis. Dalis kėbulo - kapotas, durys, buferiai ir stogas - pagaminta iš aliuminio. Šis metalas buvo panaudotas ir liejant priekinę bei galinę ašis. Naujojo BMW 7 interjeras apibūdinamas paprastu žodžių junginiu - tyras modernus komfortas. Konstruojant automobilio vidaus apdailą, gamintojo teigimu, naudojamos aukščiausios kokybės medžiagos. Vairuotojų ir keleivių erdvė, tvirtinama, sukurta siekiant kuo labiau padidinti jiems skirtą erdvę ir komfortą. Bavarai neslepia pasididžiavimo patobulinta „iDrive" automobilio kontrolės sistema. Pagrindinis jos akcentas - 10,2 colių aukštos raiškos skystųjų kristalų ekranas. BMW tvirtina gerokai palengvinusi naudojimosi sistema patogumą, anksčiau susilaukusį nekokių atsiliepimų. Penktosios kartos 7-uke debiutuoja „BMW ConnectDrive" sistema. Užsisakę ją pirkėjai automobilyje galės neribotai naudotis internetu, naršydami svetaines per pagrindinį ekraną. Naujojo BMW 7 važiavimo charakteristikas - amortizatorių veikimą, pavarų perjungimo dinamiką, akceleratoriaus darbą bei vairo stiprintuvo funkcijas - vairuotojas gali lengvai keisti „Dynamic Driving Control" sistemos pagalba, pasirinkdamas vieną iš keturių rėžimų: „Comfort", „Normal", „Sports" bei „Sports+" su prislopinta ar išvis išjungta stabilumo kontrole. Kaip ir reikėtų tikėtis aukščiausios klasės modelio atveju, automobilio pirkėjai jame galės rasti ar papildomai užsisakyti naujausias pagalbos vairuotojui sistemas. Tarp šių - greičio palaikymo sistema, įsimenantis nustatymus sustojus ir vėl pradėjus judėti, įspėjimo apie išvažiavimą iš užimamos juostos sistema su pranešimais apie greičio apribojimus, įspėjimo apie juostos pasikeitimą sistemą, pranešimų projekcijos ant priekinio stiklo sistema, naktinio matymo sistema su pėsčiųjų atpažinimu, šoninio ir galinio vaizdo kameros ir daug kitų priedų. BMW flagmano pirkėjai galės rinktis iš trijų šio modelio variantų: 750i, 740i ir 730d. Taip pat bus pasiūlyti ir 140 mm pailgintos ratų bazės BMW 750Li ir BMW 740Li, suteiksiantys dar daugiau komforto sėdintiems mašinos gale. Po BMW 740i kapotu slypi 3,0 l benzininis variklis su dviguba turbina, išvystantis 326 AJ galią prie 5800 aps./min. bei pasiekiantis maksimalų 450 Nm sukimo momentą 1500-4500 aps./min. intervale. Iki 100 km/h automobiliu su šiuo varikliu bus galima įsibėgėti per 5,9 s. 100 km kelio šiam varikliui prireiks 9,9 l degalų. BMW 750i varomas 4,4 l benzininiu varikliu su dviguba turbina, jau matytas X6 sportiniame visureigyje. Motoro galia - 407 AJ 5500-6400 aps./min. intervale, maksimalus sukimo momentas - 600 Nm 1750-4500 aps./min. intervale. Automobilio greitis apribotas iki 250 km/h, o juo iki 100 km/h įsibėgėti įmanoma per 5,2 s. Važiuojant kombinuotu ciklu, 100 km kelio reikia 11,4 l benzino. Ekonomiškiausias naujojo modelio variklių gamoje - 3,0 l turbodyzelinis agregatas BMW 730d automobilyje. Šiam motorui 100 km kelio reikia tik 7,2 l dyzelino. Variklio galia siekia 245 AJ prie 4000 aps./min., o sukimo momentas - 540 Nm 1750-3000 aps./min. intervale. Maksimalus greitis - 245 km/h, o įsibėgėjimas iki 100 km/h - 7,2 s. Visi penktosios kartos BMW 7 varikliai sujungti su šešių laipsnių automatinėmis pavarų dėžėmis. Tikimasi, kad kiek vėliau bavarai papildys šio modelio variklių gamą hibridiniu benzino-elektros agregatu.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos