„Cadillac“ gamintojų tikslas yra sukurti ir pasauliui pristatyti automobilį, kuriame būtų įkūnytos geriausios prabangių sedanų ir sportinių automobilių savybės. Naujuoju „Cadillac CTS-V“ bus siekiama konkuruoti su tokiais flagmanais kaip „BMW M5“ ir „AMG E63“. Kūrėjai teigia, jog sukimo momentas bus aukštesnis nei „BMW M5“ su V10 varikliu ir tai „CTS-V“ modeliui suteiks pranašumo tiek su mechanine tiek su automatine pavarų dėže. Norintiems pasijusti lyg lenktynių bolide, bus siūlomos pavarų perjungimo svirtelės prie vairo. „Cadillac CTS-V“ bus komplektuojamas su 19 colių ratais, kurie riedės su „Michelin Pilot Sport 2“ padangomis. Tokia komplektacija yra pasiskolinta iš „ZR1“ modelio kaip ir „Brembo“ gamintojų stabdžiai, užtikrinantys nepriekaištingą stabdymą.
„CTS-V“ kėbulo linijos sukuria veržlaus automobilio įvaizdį, o dalis variklio dangčio yra aukščiau nei likusi, kadangi gamintojams teko pasukti galvas kaip po juo sutalpinti V-8 monstrą. Salone vairuotoją ir keleivius pasitinka „Recaro“ sėdynės, kurios turi 14 galimų padėčių. Pavarų perjungimo svirtis ir vairas aptraukti mikropluoštine medžiaga, kuri atrodo kaip zomša, tačiau ją yra lengviau prižiūrėti ir ji nėra jautri drėgmei. Naujasis „Cadillac CTS-V“ aprūpintas „Bose“ skaitmenine garso sistema kartu su 40 gigabaitų kietuoju disku ir navigacijos sistema.
Planuojama, jog naujasis “Cadillac” Šiaurės Amerikos prekybos rinkoje pasirodys šių metų rudenį, o artimiausiu metu jį bus galima pamatyti Detroito automobilių parodoje.
2008 01 10
Naujasis „Cadillac CTS-V“ – 550 arklio galių po variklio dangčiu
Šių metų Detroito automobilių parodos lankytojai turės unikalią galimybę iš arčiau susipažinti su naujosios kartos „Cadillac CTS-V“, kuris bus pradėtas gaminti 2009 metais ir bus varomas 550 arklio galių turinčiu 6,2 litro darbinio tūrio V-8 varikliu. Taip pat būsimus pirkėjus planuojama nustebinti variklio sukimo momentu, kuris sieks 743 niutonmetrus.
Pranešti klaidą
Sėkmingai išsiųsta
Dėkojame už praneštą klaidą