Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti
2011 05 09

Naujasis „Ford Focus“ jau Lietuvoje

Pirmieji „Ford Focus“, pasirodė 1998 metais. Nuo to laiko į gatves išvažiavo daugiau kaip 10 mln. automobilių. „Ford Focus“ tapo kompanijos pasididžiavimu, jį pamėgo daugybė vairuotojų visame pasaulyje už patogumą, saugumą, išskirtinę kainą, o svarbiausia už tai, kad jį be galo malonu vairuoti. Naujasis modelis Europoje parduodamas su sedano, 5 durų hečbeko bei universalo tipo kėbulais.
Naujasis „Ford Focus“ jau Lietuvoje
Naujasis „Ford Focus“ jau Lietuvoje / Gamintojo nuotr.

Vykdant precedento neturinčią pasaulinę plėtros programą, tikimasi, kad naujausios kartos „Ford Focus“ sėkmingai tęs savo pirmtakų tradicijas. Grakščiu ir sportišku dizainu išsiskiriančiame naujajame „Focus“ gausu pačių naujausių, pirmą kartą šios klasės automobiliui pritaikytų, technologijų už prieinamą kainą.

Naujausios kartos „Focus“ atitinka pačius aukščiausius kokybės standartus, išsiskiria ekonomiškumu ir suteikia naują lygmenį legendinei „Focus“ valdymo dinamikai. 

„Naujasis „Focus“ – puikus darnaus darbo rezultatas, įkūnijantis tai, ką iki šiol geriausio yra sukūrusi „Ford Motor Company,“ – pasakė Stivenas T. Odelas (Stephen T. Odell), „Ford of Europe“ valdybos pirmininkas ir vykdantysis direktorius. „Mūsų investicijos į naują pasaulinę „C“ (kompaktiškų) automobilių platformą leidžia suteikti galimybę už prieinamą kainą Europos, o taip pat ir viso pasaulio pirkėjams įsigyti kokybišką, taupų, saugų ir techniškai pažangų automobilį, kuris galėtų pranokti jų lūkesčius. Šis Europoje sukurtas naujausios kartos automobilis bus parduodamas 120 pasaulio šalių.“

Įspūdingas, aptakių linijų dizainas

Visų trijų kėbulų tipų „Focus“ būdingas dinamiškas charakteris, atspindintis naują, jau pripažintą pasaulyje, „Ford“ kinetinio dizaino formos kalbą. Įspūdingai atrodantis priekis, grakštus profilis ir dinamiškos linijos – tarsi užuomina apie nepakartojamus pojūčius, vairuojant sportiškąjį „Focus“ kelyje. (Naujasis 5 durų modelis yra 16 mm žemesnis, 21 mm ilgesnis ir 16 mm siauresnis už dabartinį „Focus“ modelį.)

Stilingas ir funkcionalus interjeras

Išorės kokybę pabrėžia išskirtinis vidaus dizainas. Naujajam „Focus“ pritaikytas modernus, lakūno kabiną primenantis, vidaus dizainas su stilinga vairuotoją gaubiančia centrine konsole, kuri užtikrina patogų pagrindinių automobilio valdymo įtaisų naudojimą. „Ford“ sukurta naujausios kartos žmogaus ir mašinos sąsaja (HMI) leidžia patogiai ir paprastai valdyti du pagrindinius automobilio ekranus: prietaisų skydelyje ir aukščiau esančiame prietaisų skyde.

Automobilio interjeras – tai išskirtinio funkcionalumo ir aukštos apdailos kokybės derinys. Drąsus ir šiuolaikiškas vairuotojo vietos apipavidalinimas, dailios formos, lengvais prilietimais valdomas prietaisų skydas ir pačios aukščiausios kokybės apdailos medžiagos – visa tai privers jus pasijusti taip, tarsi keliautumėte aukščiausios klasės automobiliu.

Išmanioji technologija, skirta saugai ir praktiškumui

Įgyvendinus „Ford“ pasaulinio masto kompaktinės klasės automobilių programą, atsirado galimybė šio segmento automobiliuose  įdiegti dar daugiau technologijų ir funkcijų. Šiuo precedento neturinčiu investavimu į technologijas siekiama užtikrinti pirmaujančias naujojo „Focus“ pozicijas „C“ klasės automobilių segmente, siūlant klientams platų pačių naujausių funkcijų asortimentą, kuris iki šiol būdavo būdingas didesniems ir brangesniems automobiliams.

Visiškai naujame „Focus“ modelyje gali būti sumontuota plati inovatyvių technologijų gama: mažo greičio saugos sistema – pirmą kartą įdiegta „Ford“ automobilyje, aktyvi pastatymo (parkavimo) pagalbos sistema, išvažiavimo už eismo juostos ribų perspėjimo sistema, važiavimo krypties išlaikymo sistema, kelio ženklų atpažinimo sistema, automatiškai įjungiamos ir išjungiamos tolimosios šviesos, vairuotojo budrumo stebėjimo ir įspėjimo sistema ir adaptyvioji greičio valdymo sistema.

Prie pasyviųjų saugos priemonių priskiriamas ypač tvirtas ir lengvas plieninis kėbulo karkasas, pagamintas iš dar tvirtesnių plieno lydinių nei ankstesnis „Ford“ ir naujausios kartos saugos oro pagalvių sistema.

Neprilygstama važiavimo kokybė

1998 m. pradėto gaminti „Ford Focus“ valdymo sistema yra gerokai jautresnė lyginant su kitais kompaktiškais automobiliais, todėl jį vairuoti dar maloniau. Naujos kartos „Focus“ dar aukščiau kilstelės kokybės kertelę šios klasės automobiliams dėl savo ekonomiškumo, išskirtinio valdymo tikslumo, puikaus sukibimo su kelio danga, išskirtinio automobilio stabilumo posūkiuose. Naujajam „Focus“ pritaikyta pažangi sukimo momento nukreipimo kontrolės sistema („Torque Vectoring Control“), kuri montuojama kaip standartinis elementas. Iki šiol „Torque Vectoring Control“ technologija buvo pritaikoma tik aukščiausios klasės sportiniams automobiliams. 

„Ford“ inžinieriai grįžo prie puikiai užsirekomendavusių ankstesnių modelių pakabos sprendimų, kuriuos patobulino ir sukūrė optimizuotą „Control Blade“ daugiasvirtę galinę pakabą ir pusiau izoliuotą priekinį porėmį. Važiuoklės konstrukcijai pritaikyta visiškai nauja elektrinio vairo stiprintuvo sistema (EPAS).

Įspūdingos eksploatacinės savybės ir išskirtinis ekonomiškumas

Naujajam „Ford Focus“ yra pritaikytas platus variklių ir pavarų dėžių asortimentas, kuris užtikrina puikias eksploatacines charakteristikas, neįtikėtinai taupų važiavimą su mažomis CO2 emisijomis, o tuo pačiu ir nepakartojamą vairavimo malonumą. 

Automobilyje gali būti įmontuotas pats moderniausias 1,6 l darbinio tūrio „Ford EcoBoost“ tiesioginio įpurškimo benzininis variklis su turbogeneratoriumi (išvystantis maksimalų 150 ir 182 AG galingumą), taip pat kelių modifikacijų patobulinti „Duratorq TDCi common-rail“ dyzeliniai varikliai, kurių degalų sąnaudos yra žymiai mažesnės, lyginant su ankstesnės kartos modeliu.

„Ford ECOnetic“ technologijos iki minimumo sumažina CO2

Šalia siūlomų didelio efektyvumo benzininio ir dyzelinių variklių naujajame „Focus“ bus įdiegta daugybė kitų funkcijų iš „Ford ECOnetic“ technologijų programos. Šios funkcijos taip pat prisidės prie efektyvaus CO2 emisijų mažinimo. Naujasis „Focus“ – tai pirmas „Ford“ modelis, kuriam pritaikyta „Auto-Start-Stop“ technologija. Visuose automobiliuose su 1,6 l „Ford EcoBoost“ benzininiu varikliu ir 1,6 l „TDCi“ dyzeliniu varikliu įtaisyta „Auto-Start-Stop“ sistema, kuri stipriai mažina CO2 emisiją.

„Ford Focus“ – sėkmės istorija

„Ford Focus“ automobilis, kurio gamybos pradžios (1998 m.) parduota per 10 mln. vienetų, įgijo milžinišką populiarumą daugelyje pasaulio šalių. 

Naujausios kartos automobilio sukūrimas – tai naujas  „Ford“ sėkmės istorijos puslapis. Šiuo ant pasaulinės platformos sukurtu modeliu prekiaus net 120 pasaulio šalių.

„Mes neapsakomai džiaugiamės, galėdami pristatyti naująjį „Ford Focus“ Europos rinkai, atsižvelgdami į tai, kaip giliai šis modelis joje yra įsišaknijęs,” – sakė S. Odelas. „Mes tikime, kad šis dinamiško dizaino, puikių važiavimo charakteristikų, nepaprastai ekonomiškas automobilis, kuriame įdiegtos pačios naujausios technologijos, ne tik nudžiugins mūsų dabartinius klientus, bet ir gerokai išplės „Focus“ gerbėjo ratą, sukurdamas naują „Ford“ klientų kartą.“

Naujasis „Ford Focus“ Lietuvoje

Lietuvos rinkoje gegužę debiutuojantis naujasis „Ford Focus“ pristatomas sedano ir 5 durų hečbeko modeliais, universalą pirkėjai taip pat jau gali užsisakyti.

Lietuvoje siūlomi trys įrangos lygiai – praktiškas „Ambiente“, komfortiškas „Trend“ bei prabangus „Titanium“. Bazinėje įrangoje pirkėjas ras 6 oro saugos pagalves, stabdžių ABS ir ESP sistemas, elektra valdomus veidrodėlius ir priekinius langus, šildomas priekines sėdynes, nuotolinį centrinį užraktą ir daug kitų patogumo ir saugumo elementų. Prabangi „Titanium“ versija pasižymi gausia dizaino ir komforto įranga. Gamintojas taip pat siūlo nepaprastai platų išmaniųjų technologijų pasirinkimą: dažniausiai mieste važinėjantys vairuotojai apsidžiaugs automatine parkavimosi pagalbos sistema ar mažo greičio saugos sistema, padėsiančia išvengti netikėtumų spūstyse, o mėgstantys tolimas keliones – automatinėmis ilgosiomis šviesomis, vairuotojo budrumo stebėjimo ar išvažiavimo iš juostos stebėjimo sistema bei kitomis naujomis technologijomis.

Naujojo „Ford Focus“ kaina Lietuvoje prasideda nuo 52 793 Lt.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos