Jis pavadintas „Volkswagen Hyperdrive” ir tiesiog tviska gausybe ekranų, vaizdo projektorių bei interaktyvių multiterpės informacinių priemonių. Be visos elektronikos gausos paviljone bus pademonstruoti įvairios komplektacijos septintosios kartos „Golf“, įvairios „Up!“, „Beetle“, CC modifikacijos ir keli „R-Line“ modeliai.
Pats paviljonas sudarytas iš kelių dalių. Pirmoji pavadinta „Onething” ir apipavidalinta to paties pavadinimo Volkswagen reklaminės kampanijos motyvais. Antroji – „Excitement Zone”. Joje rodomas pompastiškas filmas apie septintosios kartos „Volkswagen Golf“. Trečiojoje – „Feature Lab” – demonstruojami tikri automobiliai, interaktyvūs modeliai, vyksta įvairios prezentacijos. Paskutiniojoje – „Innovation Cell” – demonstruojamos techninės inovacijos, supažindinama su naujomis technologijomis, atskleidžiama, kas šiuo metu tyrinėjama Volkswagen mokslinių tyrimų laboratorijose.
Pati „Volkswagen“ paviljono architektūra atkartoja ryškiausius naujojo „Golf“ dizaino elementus – tornado liniją, įdomiai atrodantį degalų bako dangtelį ir akį traukiančius priekinį bei galinį statramsčius.