Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti
2010 09 06

Naujasis hečbekas – dar vienas sėkmingos „Cruze” istorijos puslapis

Paryžiaus automobilių parodoje tarp begalės premjerų pasirodys ir naujasis „Chevrolet Cruze“ hečbekas. Išskirtinai Europos rinkai kurtas automobilis bus parduodamas šalia „Cruze“ sedano, kurio pardavimai viršyja gamintojo planus.
„Chevrolet Cruze“ hečbekas
„Chevrolet Cruze“ hečbekas / Gamintojo nuotr.

Štai ką „Chevrolet“ turi pasakyti apie naująjį automobilį:

Naujasis penkiaduris „Chevrolet Cruze” modelis, kuris pirmą sykį bus pristatytas Paryžiuje automobilių parodoje, rugsėjo 30 d., tai tik viena iš keturių „Chevrolet“ kompanijos pasaulinių naujienų.  Naujas „Cruze“ hečbekas leis vartotojams įvertinti „Chevrolet“ kompanijos siūlomą alternatyvą tradiciniams sedanams ir įsitikinti jo konkurenciniu pranašumu.

Gamintojo nuotr./„Chevrolet Cruze“ hečbekas
Gamintojo nuotr./„Chevrolet Cruze“ hečbekas

Pasak Wayne Brannon, „Chevrolet Europe” prezidento ir vykdančiojo direktoriaus, siekiama patenkinti vis naujus klientų poreikius. „Tad „Cruze“ ketina ir toliau tęsti savo sėkmės istoriją. Automobilis „Cruze“ parduodamas 70 pasaulio šalių ir jo pardavimai visai neseniai viršijo „Aveo“ pardavimus – visame pasaulyje geriausiai perkamo mūsų keleivinio automobilio“,– sako W.Brannon. 

Hečbekai užimą svarbiausias pozicijas daugelyje rinkų. Bendras kompaktinių modelių segmentas Europoje sudaro apie 4,8 mln. vienetų automobilių. Tai daugiau nei ketvirtis visos automobilių rinkos dalies, o hečbekai sudaro apie 65 proc. šios apimties. Kompanija tikisi, kad kompaktinių automobilių segmentas Europos rinkose, kur „Chevrolet“ jau dabar yra vienas iš pagrindinių žaidėjų,  dar augs. 

Pirmąsyk, 2009 metų pavasarį, visame pasaulyje pristatytas „Cruze” sedanas buvo sutiktas entuziastingai, kaip esminių pokyčių ženklas, vartotojų pripažinimą pelnęs stiliumi, kokybe ir važiavimo dinamiškumu, apdovanotas NCAP 5 žvaigždutėmis už saugumą. 2010 metais, Vidurio ir Rytų Europos žurnalistų, rašančių apie automobilius, komisijos, „Cruze” buvo paskelbtas kaip geriausias („AUTOBEST”) automobilis. Naujausiais duomenimis, „Cruze” pardavimai auga stulbinančiu greičiu – 427 proc. per mėnesį.

„Chevrolet Cruze” puikiai atitinka Europos vairuotojų lūkesčius, o tai ir yra šio modelio prekybos sėkmė daugelyje rinkų – Danijoje, Vokietijoje, Šveicarijoje, Italijoje, Ispanijoje, Portugalijoje bei Didžiojoje Britanijoje, kur „Cruze“ pardavimai viršija prognozes.

Už Europos ribų „Cruze” pardavimų tempai taip pat akivaizdūs – vien tik Kinijos rinkoje „Chevrolet“ pardavė 90 tūkst. „Cruze” automobilių nuo šių metų pradžios. „Cruze“ sedanai paklausūs Rusijoje, Pietų Amerikoje, Indijoje bei kitose besivystančiose rinkose. 

Gamintojo nuotr./„Chevrolet Cruze“ hečbekas
Gamintojo nuotr./„Chevrolet Cruze“ hečbekas

Su patraukliu stogo linkiu, trumpomis priekio ir galo iškyšomis, kaip ir dinamiškasis sedanas, naujasis „Cruze” hečbekas iš karto bus atpažįstamas. Kėbule įmontuota rėmo komponentų sistema (BFI), suderinta su važiuoklės dalimi, užtikrina automobilio stabilumą ir tvirtumą kelyje. „Cruze“ hečbeko talpumas sieks iki 400 litrų, galines sėdynes sulanksčius santykiu 60/40.

Kompanijos „Chevrolet“ dalyvavimas pasauliniuose čempionatuose – „World Touring Car Championship” su naujuoju „Cruze”, taip pat leis sukaupti daugiau dividendų šiam modeliui. Keturios likusios šio sezono varžybos padės atskleisti dinamines „Cruze“ važiavimo galimybes ne tik čempionato komandos nariams, bet ir šį modelį pasirinkusiems vairuotojams.

Europoje naujasis penkiaduris „Chevrolet Cruze” prekyboje pasirodys 2011 metų viduryje, o kainos bus paskelbtos prieš prekybos startą.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Tyrimas: lietuviams planuojant kalėdinio stalo meniu svarbiausia kokybė bei šviežumas
Reklama
Jasonas Stathamas perima „World of Tanks“ tankų vado vaidmenį „Holiday Ops 2025“ renginyje
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos