Padidėjusios naujos kartos visureigio ratų bazės dėka gale sėdintiems keleiviams sukurta papildoma 13 cm erdvės. Tuo pačiu atsirado galimybė plačiau atidaryti duris ir taip patogiau sudėti daiktus į automobilio saloną. Iš išorės pastebimos naujos kėbulo linijos – pakitusios priekinės radiatoriaus grotelės bei priekiniai ir rūko žibintai, atrodantys kiek per maži tokiam monstrui.
Šiaurės Amerikos rinkai planuojama pasiūlyti du variklius – 3,6 l darbinio tūrio „Pentastar“ V6 tipo motorą, išvystantį 280 AG galią ir 353 Nm sukimo momentą. Mėgstantiems dar didesnę galią puikiai tiks 5,7 l HEMI V8 su 360 AG ir 520 Nm. Tuo tarpu automobilio savybės bekelėje taip pat neturėtų nuvilti – gamintojai pasiūlys sistemą, kurios pagalba bus galima pasirinkti vieną iš penkių važiavimo režimų: „Sand/Mud“, „Sport“, „Auto“, „Snow“ bei „Rock“. Hidraulinė „Quadra-Lift“ sistema pakels arba nuleis visureigio kėbulą priklausomai nuo kelio dangos.
Naujojo „Jeep“ viduje būsimus pirkėjus pasitiks aukštesnės kokybės apdailos medžiagos ir patobulintas interjero dizainas. Nors sidabrinės spalvos plastikas centrinėje konsolėje ir atrodo dviprasmiškai tokios klasės automobiliui, tačiau likusieji pakeitimai verti pagyrimo. Komforto mėgėjai galės pasirinkti šildomą vairą, vėdinamas priekines ir galines sėdynes, beraktę užvedimo sistemą bei galinio vaizdo kamerą.
Pigiausias dabartinės kartos „Jeep Grand Cherokee“ su 3 l CRD TDSL V6 varikliu Lietuvoje kainuoja 145 820 litų.
2009 04 10
Naujasis „Jeep Grand Cherokee“ – „Mercedes-Benz ML“ giminaitis
Panašu, jog „Mercedes-Benz ML“ turės nors ir labai tolimą, bet giminaitį, kadangi panaudojus pastarojo automobilio platformą buvo sukurtas naujasis „Jeep Grand Cherokee“.
Pranešti klaidą
Sėkmingai išsiųsta
Dėkojame už praneštą klaidą