Automobilio išorė atnaujinta ne itin daug: didesni priekiniai žibintai, kitokios formos radiatoriaus grotelės ir nauji buferiai.
Tačiau kur kas įdomesni pokyčiai slepiasi po variklio dangčiu. Vietoj atmosferinio 6,2 l V8 variklio vokiečiai panaudojo galingesnį – 5,5 l V8 variklį su dviem turbinomis. Rezultatas – 536 AG! Ir visa ši galia perduodama į užpakalinius ratus.
CL63 AMG turės ir naują pavarų dėžę. Robotizuotą mechaninę keičia AMG sukurta dviejų sankabų septynių pavarų automatinė. Kompanija teigia, kad pavaros jungsis nepastebimai, tiek žemyn, tiek aukštyn.
Maksimalų automobilio greitį elektronika ribojamas ties 250 km/val. Iki šimto kilometrų jis įsibėgėja per 4,4 sek. arba per 4,3 sek. užsisakius papildomą sportinį paketą su sportiškesnėmis padangomos bei šiek tiek modifikuotu variklio kompiuteriu.
Ekonomijai gerinti naudojama START/STOP ir stabdžių energijos regeneracijos sistemos.