1,8 litro darbinio tūrio variklis yra 116 AG galios ir išvysto 300 Nm sukimo momentą žemų sūkių diapazone (1750-2250 aps/min). Neblogi dinamikos rodikliai netrukdo šiam dyzeliui dirbant į atmosferą paleisti vos 127 gramus anglies dvideginio 100 kilometrų kelio.
Puikius variklio plastiškumo rodiklius Japonijos koncerno inžinieriams pavyko pasiekti optimizuojant dyzelio turbinos geometriją, sumažinant variklio detalių trintį ir geriau parenkant pavarų dėžės laipsnius. „Mitsubishi“ specialistai didžiuojasi, kad naujasis variklis savo dinaminėmis savybėmis mažai kuo nusileidžia galingesniam tos pačios serijos dyzeliui, kuris pasiekia 110 kW (150 AG). Na, o lyginant sukimo momentą, pasiekiamą ties 1500 sūkių per minutę riba, naujasis variklis netgi pirmauja keturiasdešimčia niutonmetrų.
Tačiau didžiausias proveržis pasiektas mažinant taršą. 110 kW variklis šimtui kilometrų kelio į aplinką išmeta 145 gramus anglies dvideginio. Beveik 20 gramų skirtumas kai kuriose valstybėse gali reikšti reikšmingą automobilio apmokestinimo skirtumą.