Naujasis „Pathfinder“ nuo šiol bus kur kas maloniau ir geriau valdomas kelyje, tačiau nebeturės tikram rėminiam visureigiui būdingų pravažumo savybių. Deja, bet tokio žingsnio imtasi dėl to, kad visureigiai vis labiau tampa prabangos ženklu, o ne automobiliu, skirtu važiuoti bekele.
Taip pat automobilis numetė šiek tiek svorio. Naujasis „Pathfinder“ sveria 1882 kg. Tiksliau, tiek sveria versija, varoma tik priekiniais ratais.
Kol kas Amerikos rinkai skirtas „Pathfinder“ bus parduodamas tik su vienu varikliu. Tai 3,5 l V6 benzininis variklis, kuris turi 260 arklio galių. Pavaras perjunginės „Xtronic CVT“ pavarų dėžė. Nors „Pathfinder“ neteko rėminės konstrukcijos, tačiau jis nebus lepūnėlis ir galės patempti daugiau nei 2200 kilogramų.
„Nissan“ Amerikos skyriaus generalinis direktorius Alas Castignetti teigia, kad atsisakyti rėminės konstrukcijos privertė rinkos tendencijos. Pasak jo, dabar pirkėjai nori ekonomiško, septynis žmones vežančio, galinčio daug patempti ir turinčio visus varomus ratus visureigio, kuris gali užtikrinti važiavimą bet kokiu pagrindu. Tačiau jau dabar kyla didelių abejonių, ar tikroje bekelėje šis automobilis galės jaustis taip užtikrintai, kaip jo pirmtakas.