Japonai pabrėžia, kad šio modelio prototipai buvo kruopščiai išbandyti įvairiausiomis sąlygomis. Pirmieji mėginimai buvo atlikti Japonijoje, o vėliau buvo persikelta į Artimuosius Rytus, kur važiuota dykumomis, uolomis, greitkeliais ir miestų gatvėmis.
Naujojo „Nissan Patrol“ dizainas, pabrėžiama, buvo kuriamas atsižvelgiant į arabų šalių pirkėjų pageidavimus ir poreikius. Visureigio išvaizda tapo švelnesnė ir modernesnė, sumažėjo šiurkštumo ir kampuotumo.
Pažymimas naujojo modelio erdvumas – vieta kojoms sėdintiems gale padidinta 100 mm, daugiau laisvės turės ir trečiosios eilės keleiviai. Be to, gamintojo tvirtinimu, važiuojantys šia mašina jau mažesnę vibraciją nei anksčiau.
Japonai naująjį „Nissan Patrol“ vadina galingiausiuoju visureigiu savo klasėje. Automobilis varomas 5,6 l V8 variklio, išvystančio 400 AG galią ir pasiekiančio maksimalų 550 Nm sukimo momentą. Agregatas sujungtas su 7 laipsnių automatine pavarų dėže. Pirmtako pirkėjai, tuo tarpu, turėjo tenkintis 4,8 l motoru.
Septintosios kartos modelyje įdiegta „Hydraulic Body Motion Control System“, sumažinanti automobilio pavirtimą važiuojant posūkiuose ar persirikiuojant tarp juostų. Čia bus galima rasti ir naują visų 4 nepriklausomų ratų pakabą.
Visų keturių varomųjų ratų sistema nuo šios turės keturis skirtingus rėžimus. Vairuotojas galės pasirinkti nustatymus, pritaikytus smėliui, sniegui, uoloms arba normaliam keliui. Įdiegtos ir naujos užvažiavimo ir nuvažiavimo nuo kalno pagalbos sistemos.
Naujojo „Nissan Patrol“ viduje pirkėjai ras ir daugiaekranę DVD pramogų sistemą, visiškai perdarytą klimato kontrolės sistemą bei daug kitų komforto ir prabangos elementų.
2010 02 14
Naujasis „Nissan Patrol“ – didesnis ir prabangesnis
Šeštadienį Jungtiniuose Arabų Emyratuose buvo pristatytas naujasis, jau septintosios kartos „Nissan Patrol“ visureigis. Automobilis tapo didesnis, prabangesnis ir modernesnio dizaino.
Pranešti klaidą
Sėkmingai išsiųsta
Dėkojame už praneštą klaidą