Nemanykite, jog modelis per visus 14 metų visiškai nepasikeis. Ne, gamintojas suteiks šiam 911 kosmetinius atnaujinimus, sukurs daugybę įvairių versijų.
Pirmasis modelis po „911 Carrera“ bus 2012-aisiais pasirodysiantis kabrioletas, kuriam iš paskos seks „Carrera 4“ bei „Carrera 4S“, debiutuosiantys 2012-ųjų gruodį. Šios versijos pažymės dabartinio 3,4 litro variklių tiekimo pabaigą, praėjus vos 18 mėnesių nuo jų atsiradimo ant serijinės gamybos konvejerio. Nuo to momento, gamintojas į bazinius 911 modelius montuos 3,8 litro šešių cilindrų opozicinius variklius su 400 AG.
Iškart po to, 2013-aisiais seks „911 Turbo“ debiutas. Pastarasis modelis turės 3,8 litro variklį su priverstiniu oro pripūtimu (turbokompresoriumi, arba dviem). Tai leis pasiekti 520 AG.
Sekanti 911 versija, turėtų būti GT3, pasirodysianti tais pačiais metais. Kaip jau tapo įprasta, GT3 bus pats ekstremaliausias, standžiausią pakabą turintis „Porsche 911“ (991) su šešių cilindrų atmosferiniu, horizontaliai opoziciniu varikliu.
Tikėtina, jog gamintojas sukurs ir „Targa“, „Speedster“ modelius bei neatsisakys ir hibridinės versijos.
Kaip jau minėjome, 14 metų gamybą į dvi dalis perskirs po pirmųjų septynerių metų atliktas kosmetinis automobilio atnaujinimas.