Tokiems automobiliams kaip „Porsche 911“ nepaprastai svarbu parinkti tinkamas padangas. „Porsche“ variklis yra automobilio gale ir lemia išskirtinę trauką, bet tam, kad važiavimas šiuo įspūdingu automobiliu būtų visavertis, galinių ratų padangos turi būti pajėgios perduoti variklio išvystomą 350 AG galią kelio dangos paviršiui. Šiai užduočiai atlikti puikiai tinka solidžių savybių ir rodiklių padangos „Goodyear Eagle F1 Asymmetric 2“.
Mažiau išmetamųjų CO2 dujų ir geresnis stabdymas
Gamintojo nuotr./„Goodyear Eagle F1 Asymmetric 2“ padangos |
Naujasis „Porsche 911 Carrera 2“ buvo pagamintas ne tik siekiant dar geresnės dinamikos, bet ir taip, kad atitiktų griežtus reikalavimus dėl mažesnio išmetamųjų CO2 dujų kiekio. „Goodyear FuelSaving“ technologija, integruota į „Eagle F1 Asymmetric 2“ padangą, dar labiau prisidės prie mažesnio išmetamųjų CO2 dujų kiekio. Ši technologija pagrįsta mažesniu padangos svoriu ir nauja „aukšto paviršiaus“ silicio rūšimi, kuri mažina šilumos generavimą, taip sumažindama ir pasipriešinimą riedėjimui.
Be to, „Eagle F1 Asymmetric 2“ padangoje įdiegta naujausia „ActiveBraking“ technologija. Padangos protektoriuje panaudojus naujovišką 3D blokų dizainą, stabdant padidėja padangos sąlyčio su keliu plotas.
„Žurnalistiniai ir kiti lyginamieji bandymai patvirtino puikias „Eagle F1 Asymmetric 2“ valdymo ir stabdymo savybes, kurios yra labai svarbios tokių sportinių automobilių kaip „Porsche 911“ vairuotojams. Mūsų „ActiveBraking“ technologija stabdant padidina sąlytį su kelio paviršiumi, todėl stabdymo atstumai sausame ir šlapiame kelyje yra ženkliai trumpesni “, – teigė „Goodyear“ rinkodaros vadovas Eduardo Garrido.
Susilaukė ekspertų pagyrų
Garsus Vokietijos žurnalas „Auto Zeitung“ išbandė įvairias ypač galingų automobilių padangas ir suteikė „Goodyear“ padangai vertinimą „labai rekomenduojama“. Žurnalo bandytojai pastebėjo, kad naujoji „Goodyear Eagle F1 Asymmetric 2“ padanga „galingai stabdo ir teikia saugumą visais atvejais“.
Įspūdingoji „Goodyear Eagle F1 Asymmetric 2“ parodė unikalios, tiesiog revoliucinės „ActiveBraking“ technologijos pranašumus, užimdama 1-ąją vietą pagal stabdymo atstumą sausame kelyje – 100 km/h greičiu važiavęs automobilis su šiomis padangomis visiškai sustojo už 33,6 m . Tai buvo 3,5 metro trumpesnis atstumas už prasčiausiai bandyme pasirodžiusios konkurentų padangos atstumą. Šis skirtumas lygus tipiško miesto automobilio ilgiui. Automobilis, kuriame sumontuotos prasčiausios pagal šį bandymą padangos, dar važiuotų 30 km/h ties tuo tašku, kuriame automobilis su „Goodyear“ padangomis būtų visiškai sustojęs.