Iš išorės universalui žavesio suteikia nuo priekio subtiliai žemėjanti stogo linija, išsauganti erdvę salone. Palyginus su „Megane“ hečbeku, „Estate“ versija yra pastebimai ilgesnė, tokiu būdu suteikianti daugiau erdvės keleiviams bei jų bagažui. Nulenkus galines sėdynes sukuriama 1595 l talpa, o pakėlus lieka 524 l.
Variklių gamoje visa eilė dyzelinių ir benzininių variantų. Pastarųjų grupę pradeda 1,4 l darbinio tūrio motoras su „Turbo Control efficiency“ sistema, padedančia išvystyti 130 AG galią. Taip pat siūlomi 1,6 l 100 ir 110 AG variantai arba 2 l CVT tipo 140 AG variklis. Galingiausias pasirinkimas tarp benzininių variklių – 2 l „TCe“ motoras, turintis dvi turbinas, 180 AG galią ir 300 Nm sukimo momentą.
Dyzelinių variklių mėgėjai tikrai ras tinkamą pasirinkimą – 1,5 l „dCi“ su 85, 90, 105 arba 110 AG. Pastarųjų versijų į aplinką išmetamas CO2 dujų kiekis neviršija 130 g/km. Tuo tarpu vidutinės kuro sąnaudos svyruoja nuo 4,4 iki 4,8 l/100 km. Pirmieji du motorai komplektuojami su standartine 5 greičių mechanine, o likę du – 6 greičių mechanine pavarų dėže. Jei jums trūksta galios, prancūzai siūlo dar daugiau variklių – 1,9 l 130 AG ir 300 Nm, 2 l „dCi“ 150 arba 160 AG ir atitinkamai 360 ir 380 Nm.
Primename, jog „Renault Megane“ hečbeko premjera įvyko 2008 m. spalio mėn. vykusioje Paryžiaus (Prancūzija) automobilių parodoje, prekybos salonus automobilis pasiekė tų pačių metų lapkričio mėn. Bazinė modelio kaina Lietuvoje siekia 46 580 litų.
Naujojo „Renault Megane Estate“ prekyba Europoje prasidės šių metų birželio mėn. pabaigoje.
2009 06 06
Naujasis „Renault Megane Estate“ – taupus, erdvus ir stilingas
Paskelbta informacija apie naująjį „Renaul Megane Estate“ universalą – automobilis turėtų sudominti pirkėjus, ieškančius taupaus ir erdvaus modelio. Taip pat gamintojas tikisi nustebinti ypač plačia siūlomų variklių gama.
Pranešti klaidą
Sėkmingai išsiųsta
Dėkojame už praneštą klaidą