Naujasis „Leon ST“ Vokietijos, Ispanijos, Austrijos, Šveicarijos, Olandijos ir Portugalijos atstovybes pasieks lapkritį, o kitas šalis, tarp jų ir Lietuvą, – šiek tiek vėliau. Pristačiusi penkerių ir trejų durų modelius „Leon“ šeima ketina augti ir toliau.
„Naujasis „Leon ST“ atvers SEAT duris, leidžiančias užkariauti reikliausius klientus“, - naujo modelio pristatymo metu sakė SEAT Vykdomojo komiteto pirmininkas Jürgenas Stackmannas. „Mes išgyvename stiprų pardavimų pakilimo periodą; mes augame nepaisydami neigiamų šios pramonės tendencijų. Mes išvystysime „Leon“ modelį į antrą ramstį, laikantį SEAT pamatus“, - pridūrė jis.
„Aš didžiuojuosi būdamas SEAT prezidentas. Esu sužavėtas nenuginčijama mūsų produktų kokybe, nuostabiais inžineriniais sprendimais ir dizainu bei aukštos klasės kolegų ir darbuotojų kolektyvu“, - pirmojo pasirodymo metu Tarptautinėje Frankfurto parodoje sakė SEAT vadovas.
SEAT nuotr./„SEAT Leon“ universalas |
SEAT pardavimai dėl „Leon“ modelio sėkmės išaugo 11,4 proc.
Naujasis „Leon“ modelis vaidina pagrindinį vaidmenį, kuriant SEAT sėkmės formulę ir, drauge su „Ibiza“ modeliu, tampa antruoju svarbiausiu kertiniu prekinio ženklo akmeniu. Šiais metais SEAT visame pasaulyje pardavė daugiau nei 60 tūkst. „Leon“ modelių. Tai yra net 40 proc. daugiau, lyginant su tuo pačiu periodu praėjusiais metais. Dar iki pasirodymo rinkoje „Leon“ sulaukė milžiniškos sėkmės, laimėjo net 35 iš 55 prestižinių žiniasklaidos ir rinkodaros atstovų rengtų testų.
„Leon“ modelio sėkmė padidino 2013 m. SEAT pardavimus. Nuo sausio iki rugpjūčio Ispanijos automobilių kompanija visame pasaulyje pardavė 234200 vnt. automobilių. Tai 11,4 proc. daugiau negu praėjusiais metais. Nepaisant bendro automobilių rinkos nuosmukio Europoje, SEAT stiebiasi vis aukštyn ir yra vienas sparčiausiai augančių prekinių ženklų. Laužydama tendencijas SEAT kompanija ypač sparčiai auga Vokietijoje (daugiau nei 26,4 proc. arba 50 600 vnt. bei patenka į sparčiausiai augančių automobilių markių dešimtuką), Ispanijoje (daugiau nei 5,9 proc. arba 43000 vnt. - 2013 m. rinkos lyderis) ir Jungtinėje Karalystėje (daugiau nei 15,6 proc. arba 27 tūkst. automobilių).
SEAT pardavimų augimas pastebėtas ir Alžyre bei Turkijoje. Šiose šalyse atitinkamai buvo parduota 14900 (daugiau nei 81,7 proc.) bei 6500 (122,5 proc. augimas) automobilių. Meksikoje SEAT patenka į populiariausiųjų dešimtuką (14000 parduotų automobilių iki dabar šiais metais). Už Europos ribų per pirmuosius aštuonis šių metų mėnesius SEAT pardavimai išaugo 27,1 proc.
SEAT nuotr./„SEAT Leon“ universalas |
„Leon ST“ – praktiškiausias ir elegantiškiausias universalas
Kaip ir penkerių bei trejų durų modeliai, taip ir „Leon“ versija universalo kėbulu bus gaminama Martorelio (Barselona) gamykloje, naudojant „Volkswagen Group MQB“ platformą. Trečiasis „Leon“ šeimos narys pasižymi dinamišku ir jaunatvišku dizainu, sportišku charakteriu ir išskirtiniu universalumu. „Leon ST“ ilgis siekia 4,535 mm, o bagažinės talpa – 587 litrus. Atlenkus galines sėdynes bagažinės talpą galima padidinti iki 1,470 litrų.
„Leon ST“ galės pasiūlyti moderniąsias technologijas, tokias kaip pastovaus greičio palaikymo sistema su ACC radaru, adaptyvioji važiuoklės valdymo sistema DCC, kuri pagerina pakabos savybes ir kintamos jėgos vairo sistema, kuri, atsižvelgiant į greitį, leidžia dar geriau valdyti automobilį.
SEAT nuotr./„SEAT Leon“ universalas |
„Ecomotive“ ir TGI – ekologiškiausios „Leon“ versijos
Frankfurto automobilių parodoje SEAT pristatė dvi „Leon“ versijas, pasižyminčias efektyvumu, mažomis emisijomis bei degalų sąnaudomis ir ekologiškumu. „Leon“ versija, turinti 1,6 litrų TDI CR „Ecomotive“ variklį, vidutiniškai naudoja vos 3,2 l degalų 100 km., o CO2 emisijų lygis tesiekia 85 g/km.
Dėl 1,6 TDI variklio, pasižyminčio 110 AG (81kW) galia ir 250 Nm sukimo momentu, ekologiškoji „Leon“ versija sugeba pasiekti didžiausią 197 km/h greitį. Su pilnu baku degalų ji gali įveikti 1500 km. „Leon Ecomotive“ gerbėjai galės rinktis iš trijų kėbulo tipų su „Reference“ arba „Style“ apdaila.
Naujasis „Leon“ su 1,4 l TGI varikliu - tai automobilis su jau gamykloje įdiegta suslėgtų gamtinių dujų (CNG) įranga. 1,4 l TSI variklis gali išvystyti 110 AG (81kW) galią ir pasiekti didžiausią 200 Nm sukimo momentą, esant 1500 aps./min., važiuojant CNG dujų arba benzino režimu. Mažesnės degalų sąnaudos reiškia mažesnes išlaidas, todėl šiuos modelius galime pavadinti vienais ekonomiškiausių rinkoje. Naudodamas CNG dujas, automobilis gali nuvažiuoti 400 km, vidutiniškai suvartodamas vos 3,5 kg dujų 100 km, o CO2 emisijų lygis siekia tik 94 g/km. Perjungus benzininį režimą galima nuvažiuoti dar 900 km. Taigi, degalais užpildytas automobilis iš viso gali įveikti 1300 km atstumą.
„Leon TGI“ versiją bus galima įsigyti sausio mėnesį. Pirmiausia ji pasieks Italiją. Penkerių durų ir ST versijos („Reference“ ir „Style“ komplektacijų) rinkoje pasirodys šiek tiek vėliau.