Naujasis „Forester“ sukurtas taip, kad būtų geriausiai išnaudoti sportinio tipo visureigio privalumai, geresnės kokybės pojūtis, maksimalus saugumas, mažos degalų sąnaudos (pirmauja klasėje), erdvus salonas, didesnis tempimo svoris ir visiškai nauja klasėje pirmaujanti bekelės savybių sistema.
Ketvirtosios kartos „Forester“ yra 4 595 mm ilgio, su 2 640 mm ratų baze – automobilis yra su trumpomis kėbulo iškyšomis. Kartu su 220 mm prošvaisa ir nuolatine visų varančiųjų ratų sistema – standartinėmis visų modelių techninėmis savybėmis – tai užtikrina pasitikėjimą važiuojant bet kokiomis kelio sąlygomis.
Naujajame „Subaru Forester“ taip pat įrengta naujai sukurta „X-MODE“ sistema.
Naujoji AWD valdymo sistema „X-MODE“ buvo sukurta važiuoti nelygiu arba slidžiu keliu. Kartu valdydama variklį, pavarų dėžę ir dinamikos kontrolės sistemą, sistema imituoja įvairias kelio sąlygas.
Savo rinkai galime pasiūlyti trijų tipų variklius, kurie visi yra dviejų litrų – žinoma, tai yra „Boxer“ varikliai su simetriška visų varančiųjų ratų sistema. „Boxer“ dyzelinis variklis yra 147 AG / 3 600 aps./min. ir 350 Nm / 1 600–2 400 aps./min.
Ilgai laukėme sugrįžtant naujai sukurto DiT ypač galingo variklio (benzininis variklis su tiesioginiu įpurškimu ir turbokompresoriumi) 240 AG / 5 600 aps./min. ir 350 Nm / 2 400–3 600 aps./min. Su šiuo varikliu naujutėlis „Forester“ tapo greičiausiu sportiniu visureigiu savo sektoriuje. Ir paskutinė, bet ne prasčiausia, savybė yra atnaujintas 150 arklio galių benzininis variklis.
Rankinės pavarų dėžės yra šešių bėgių, o visiškai automatinės pavarų dėžės naujajame „Forester“ yra „Lineartronic“ CVT. Palyginus su rankine pavarų dėže, „Lineartronic“ sumažina degalų sąnaudas iki devynių procentų. Naujojo Subaru Forester kaina – nuo 81 900 litų.