Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti
2012 09 07

Naujasis „Volvo FH“: iššūkis sunkvežimių pramonėje

Su naująja „Volvo FH“ sunkvežimių serija „Volvo Trucks“ praplečia supratimą apie aukščiausios klasės sunkvežimius. Degalų taupymas, patikimumas, ergonomika, neprilygstamas valdymas, aktyvioji ir pasyvioji sauga, laiką taupančios funkcijos. „Volvo FH“ – tai sunkvežimis, sukurtas galvojant apie vairuotoją ir stengiantis padidinti krovinių gabenimo įmonės pelningumą.
„Volvo FH“ vilkikas
„Volvo FH“ vilkikas / Gamintojo nuotr.

Nekelia abejonių tai, kad šiandien vienas didžiausių krovinių gabenimo įmonių prioritetų yra ekonomiškas degalų naudojimas. Todėl natūralu, kad tam buvo skiriamas didžiulis dėmesys kuriant naująją „Volvo FH“ seriją.  „Euro 5“ jėgos agregatai, kurie ir taip taupiai naudojo degalus, dabar dar ekonomiškesni. Be to, dienos šviesą išvydo pirmieji „Volvo“ varikliai „Euro 6“ su daug mažesniu emisijos lygiu. O su naująja „I-See“ funkcija degalų sąnaudas bus galima sumažinti dar labiau – iki 5 proc. 2013 m. rudenį rinkoje pasirodys naujieji „Volvo I-Torque“ jėgos agregatai, kurie taps naujuoju technologiniu etalonu, užtikrinančiu dar mažesnes degalų sąnaudas ir daug geresnes valdomumo savybes, kurios bus naudingos ir krovinių gabenimo įmonei, ir vairuotojui.

„I-See“ sumažina degalų sunaudojimą važiuojant kalvotose vietovėse

„I-See“ yra programinė įranga, skirta „I-Shift“ pavarų dėžei. Ji išsaugo informaciją apie kalvas, kuriomis važiuoja sunkvežimis. Kitą kartą važiuojant tuo pačiu maršrutu, „I-See“ valdo akceleratorių, pavaras ir stabdžius, kad važiavimas būtų kuo ekonomiškesnis, – paaiškina „Volvo Truck Corporation“ prezidentas Claesas Nilssonas. – Dėl „I-See“ krovinių gabenimo įmonė vienam sunkvežimiui gali sutaupyti iki 5 proc. degalų.“

Gamintojo nuotr./Volvo FH vilkikas
Gamintojo nuotr./„Volvo FH“ vilkikas

Dar beveik 5 proc. degalų galima sutaupyti su naujuoju „Volvo Trucks“ degalų taupymo kompleksiniu pasiūlymu „Fuel Package“. Jis apima mokymus ir kas mėnesį suteikiamas konsultacijas „Fuel Advice“ degalų taupymo klausimais. Tuo siekiama padėti sumažinti išlaidas degalams, vairuotojui rekomenduojant pasirinkti tinkamą vairavimo stilių ir panaudoti efektyvaus vairavimo žinias.

Nauji efektyvūs „Euro 6“ jėgos agregatai

Su „Volvo Trucks“ naujais jėgos agregatais „I-Torque Euro 6“, kurie Europos rinkoje bus pasiūlyti 2013 m. rudenį, bus galima sutaupyti dar daugiau.

„Volvo I-Torque“ degalų sąnaudas sumažina iki 4 proc. Kartu su „I-See“ ir kitais patobulinimais bus galima pasiekti, kad degalų būtų suvartojama iki 10 proc. mažiau. Tai atitinka iki 4 100 litrų degalų per metus vienam sunkvežimiui,“ – sakė Claesas Nilssonas.

Belaidis ryšys pailgins sunkvežimių parengtį darbui

Sunkvežimis atneša pelno tik tada, kai jis dirba. Dabar „Volvo“ gali pasiūlyti maksimalią sunkvežimių parengtį darbui. Ši galimybė pagrįsta naująja „Volvo Trucks“ technologija, leidžiančia per atstumą stebėti dalių nusidėvėjimą ir bendrą sunkvežimio būklę.

Gamintojo nuotr./Volvo FH vilkikas
Gamintojo nuotr./„Volvo FH“ vilkikas

„Naudodamasis kompiuteriu, serviso centras gali per atstumą patikrinti realų įvairių sunkvežimio dalių nusidėvėjimą. Kai priartėja tam tikros dalies eksploatavimo laiko pabaiga, serviso centras gali iš anksto susisiekti su transporto bendrove ir susitarti dėl techninės priežiūros patogiausiu metu,“ – aiškino Claesas Nilssonas.

Unikalus sunkvežimių valdymas

Nebūtina skaityti instrukcijos, norint suprasti, kad naujieji „Volvo FH“ sunkvežimiai – tai didelis žingsnis pirmyn. Užtenka atsisėsti už vairo.

„Naujieji „Volvo FH“ sunkvežimiai siūlo neprilygstamą valdymą, labai primenantį lengvojo automobilio valdymą. Kad būtų aiškiau, galime pasakyti, kad įrengėme nepriklausomą priekinę pakabą. Sunkvežimių pramonėje tai siūloma pirmą kartą,“ – sako Claesas Nilssonas.

Visiškai naujas sunkvežimis

Puikios valdymo savybės yra didelis privalumas, tačiau „Volvo Trucks“ naujoji „Volvo FH“ serija pasižymi ir daugeliu kitų naujų funkcijų.

„Volvo FH“ serija pakeis požiūrį į sunkvežimį. Ir tai akivaizdu vien pamačius, kaip mes naudojame bevielį ryšį sunkvežimio sujungimui su serviso centru,“ – sakė Claesas Nilssonas.

Gamintojo nuotr./Volvo FH vilkikas
Gamintojo nuotr./„Volvo FH“ vilkikas

Naujoji technologija padidina saugumą kelyje, užtikrina efektyvų ir ekonomišką jėgos agregatų panaudojimą, padeda pailginti sunkvežimio parengties darbui laiką.

„Visas šias technologijas kūrėme tikslingai. Kad novatoriški sprendimai būtų tinkamai panaudoti, labai svarbu, kad jomis besinaudojantys žinotų, kaip jos veikia ir tikrai jomis naudotųsi. Būtent todėl stengiamės kurti sunkvežimius visų pirma galvodami apie vairuotoją,“ – aiškino Claesas Nilssonas.

Ergonomiškas dizainas, intuityvus valdymas

Kad „Volvo“ daug dėmesio skiria vairuotojui, parodo jo darbo vieta. Vairuotojas geriau matys kelią dėl patobulintos vairuotojo sėdynės, didesnių langų ir naujos formos galinio vaizdo veidrodžių. Valdymo svirtys ir kiti valdikliai yra išdėstyti tam tikra tvarka –  svarbiausieji yra arčiausiai vairuotojo. Dėl visų šių patobulinimų vairuotojo matomumo zona pastebimai padidėjo.

Vairuotojai galės lengviau rasti tinkamiausią poziciją prie vairo. Pavyzdžiui, vairaratį dabar galima atlenkti – ši funkcija sunkvežimių pramonėje pristatyta pirmą kartą. Patogesnė vairuotojo vieta reiškia, kad vairuotojas mažiau pavargs, o būdamas budrus geriau atliks jam patikėtą darbą.

Įvairiapusis saugumas

Dėl visiškai naujos kabinos konstrukcijos naujieji „Volvo FH“ sunkvežimiai bus dar saugesni. Pirmą kartą „Volvo“  atliko tiek daug išsamių susidūrimo bandymų ir su sunkvežimiu, ir su kabina. Geresnis matomumas, kurį pagerina ir siauresni galinio vaizdo veidrodžiai, taip pat užtikrina didesnį darbo aplinkos saugumą.

Statesni statramsčiai kabinai suteikia dar vieną kubinį metrą vidinės erdvės. Tai reiškia, kad atsirado dar 300 litrų vietos daiktams laikyti, o sunkvežimis tapo dar komfortiškesnis.

„Kabina buvo optimizuota ir darbui, ir laisvalaikiui. Geresnis gultas, integruotas autonominis kabinos vėsintuvas, mažesnis triukšmingumas ir kitos savybės padės geriau atsipalaiduoti ir išsimiegoti, todėl vairuotojai ne taip pavargs ir bus budresni,“ – sakė Claesas Nilssonas.

Pritraukti geriausius vairuotojus

Geri vairuotojai, kuriems suteiktos galimybės dirbti taip efektyviai, kaip tik įmanoma, padidins transporto bendrovės pelningumą, o pagal vairuotojų poreikius sukurtas sunkvežimis krovinių gabenimo įmonėms padės pritraukti pačius geriausius vairuotojus.

„Europoje jau dabar dėl gerų vairuotojų verda arši konkurencija, ateityje ji taps dar nuožmesnė. Esu tikras, kad vairuotojų mėgstami sunkvežimiai paskatins juos ieškoti darbo krovinių gabenimo įmonėse, kurios eksploatuos būtent tuos sunkvežimių modelius. Todėl ateityje naujieji „Volvo FH“ sunkvežimiai didins krovinių gabenimo įmonių pelningumą įvairiais aspektais,“ – sakė Cleasas Nilssonas.

Europos rinkai skirti naujieji „Volvo FH“ sunkvežimiai bus pradėti gaminti 2013 m. pavasarį.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?