Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti
2010 02 10

Naujasis „VW Touareg“ – tas pats, tik geriau

„Volkswagen“ šiandien pristatė naujos kartos visureigį „Touareg“. Nuo pirmtako naujasis modelis skiriasi nedaug, tačiau yra didesnis, galingesnis, ekonomiškesnis – na, kaip teigiama, bene visais atžvilgiais geresnis.
Naujasis „VW Touareg“ – tas pats, tik geriau
Naujasis „VW Touareg“ – tas pats, tik geriau / Gamintojo nuotr.
Antrosios kartos liaudies džipo ilgis siekia 4 758 mm, o aukštis – 1 724 mm. Mašina kiek pailgėjo ir kiek pažemėjo, tačiau, skelbiama, tapo erdvesnė. Svarbu tai, kad automobilis numetė 200 kilogramų svorio – todėl nenuostabu, kad pagerėjo ir jo ekonomiškumo rodikliai. Pagrindinės „Volkswagen Touareg“ išorės išvaizdos naujovės – paveldėtos iš kitų šios markės modelių, pavyzdžiui, naujųjų „Golf“ ir „Polo“. Ryškiausiai matomas pokytis – modernios radiatoriaus grotelės ir priekiniai žibintai. Visureigio pirkėjai galės rinktis iš trijų skirtingų variklių. Bazinis variantas – 3,0 l V6 dyzelinis 238 AG galios ir 550 Nm sukimo momento motoras su turbokompresoriumi. Sujungtas su aštuonių laipsnių automatine pavarų dėže ir papildytas savaimio variklio įjungimo ir išjungimo „Stop-start“ sistema, toks agregatas 100 km kelio sunaudoja vidutiniškai 7,2 l degalų. Pageidaujantys galingesnio variklio, galės pasirinkti 4,2 l V8 dyzelinį motorą su turbina. Šio agregato charakteristikos – 337 AG ir 800 Nm. Taip ginkluotas visureigis iki 100 km/val. įsibėgės per 6 sek., tačiau nebus labai ėdrus – tik 9,1 l/100 km. Norintys benzininio motoro, gaus hibridinę sistemą – 3,3 l V6 329 AG agregatą su kompresoriumi, papildytą 46 AG elektros varikliu. Bendra hibrido galia – 375 AG, o sukimo momentas – 580 Nm. 100 km/val. greitis pasiekiamas per 6,5 sek., kuro sąnaudos turėtų siekti 8,2 l/100 km. Iki 30 km/val. greičiu juo bus galima riedėti naudojant tik elektros energiją, jei – aišku – šios bus pakankamai sukaupta. Naujasis „Volkswagen Touareg“ standartiškai bus komplektuojamas su jau minėta 8 laipsnių automatine pavarų dėže. Kaip ir pirmtake, čia bus reguliuojamo aukščio amortizatoriai. Pageidaujantys geresnių pravažumo rodiklių pirkėjai galės užsisakyti „Escape“ variantą 6 laipsnių greičių dėže ir specialiais priedais. Skelbiama, kad naujasis vokiečių visureigis prekyboje pasirodys vasaros pabaigoje. Netrukus laukiama ir atletiškos šio modelio sesers – antrosios kartos „Porsche Cayenne“.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Tyrimas: lietuviams planuojant kalėdinio stalo meniu svarbiausia kokybė bei šviežumas
Reklama
Jasonas Stathamas perima „World of Tanks“ tankų vado vaidmenį „Holiday Ops 2025“ renginyje
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos