Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti
2011 11 02

Naujausias prancūzų darbas – „Peugeot 208“

Po ilgą laiką sklandžiusių gandų „Peugeot“ pristatė naująjį 208 modelį, pakeisiantį šiuo metu vis dar pardavinėjamą 207. Teigiama, kad prancūzai nepasidavė šiuolaikinei tų pačių modelių didinimo madai ir naujame modelyje išlaikė tokią pačią ratų bazę ir netgi padarė jį lengvesnį.
„Peugeot 208“ eksterjeras
„Peugeot 208“ eksterjeras / Gamintojo nuotr.

Praėjusią savaitę rašėme apie tai, kad legendinė „Peugeot“ GTI serija turėtų atgimti naujajame 208 modelyje. Neklydome – gamintojas patvirtino visus ore sklandžiusius gandus apie sportišką „Peugeot“ seriją. Prancūzai taip pat teigia, kad yra atsižvelgta į kritiką dėl prastai valdomo ankstesniojo 207 modelio.

„Peugeot 208“ yra 70 mm trumpesnis (3960 mm) ir 10 mm žemesnis (1492 mm), tačiau turi tokią pačią ratų bazę – 2540 mm – kaip jo pirmtakas. Vis tik didžiausią įspūdį kelia svoris – teigiama, kad lengviausias 208 sveria net 173 kg mažiau (975 kg) už 207. O bagažinės talpa padidėjo 15 l – dabar ji siekia 285 l.

Ankstesniojo 207 naudoti 1,4 ir 1,6 benzininiai varikliai bus pakeisti 1,0 ir 1,2 l VTi motorais. Jų galia – atitinkamai 75 ir 100 AG, o silpnesnis į aplinką išmes vos 99 g/km CO2 dujų. Renkantis 208, bus siūlomi ir penki dyzeliniai varikliai.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos