Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti
2010 03 26

Nauji BMW ženklai – žvilgsnis į ateitį

BMW užregistravo visą eilę naujų prekės ženklų, pagal kuriuos galima spręsti apie Bavarijoje įsikūrusio automobilių gamintojo ateities planus, skelbia „BMWBlog“ tinklaraštis.
Nauji BMW ženklai – žvilgsnis į ateitį
Nauji BMW ženklai – žvilgsnis į ateitį / Gamintojo nuotr.
Iš pradžių, peržvelkime įdomiausius vardus. „M 50 d“ greičiausiai reiškia sportiškojo M5 modelio variantą su didelės galios dyzeliniu varikliu. Manoma, kad greitai dyzeliniai motorai pasieks ir M6 kupė. Kita įdomybė prekės ženklų sąraše – „Gran Coupe“. Beveik neabejojama, kad tai reiškia planus 6-osios serijos pagrindu sukurti dabar madingą ketverių durų kupė ir stoti į kovą su būsimuoju „Audi A7“, „Mercedes-Benz CLS“ ir „Porsche Panamera“, o galbūt ir „Aston Martin Rapide“. „Compactive“ ir „Compactive Tourer“ veikiausiai bus nedideli automobiliai, tapsiantys pirmaisiais BMW modeliais su priekiniais varomaisiais ratais. „e“ serija turėtų būti skirta elektromobiliams, „Urbanic“ – miesto mažyliams, o „i“ serija – triračiams motociklo ir įprasto automobilio hibridams. Pilnas BMW užregistruotų prekės ženklų sąrašas: „i1“, „i2“, „i3“, „i4“, „i5“, „i6“, „i7“, „i8“, „i9“, E1, E2, E3, E4, E5, E6, E7, E8, E9, „M 50 d“, „Urbanic“, „Gran Coupe“, „Compactive“ ir „Compactive Tourer“. luisfhm007 nuotr.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Tyrimas: lietuviams planuojant kalėdinio stalo meniu svarbiausia kokybė bei šviežumas
Reklama
Jasonas Stathamas perima „World of Tanks“ tankų vado vaidmenį „Holiday Ops 2025“ renginyje
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos