„Michelin“ inžinieriai glaudžiai bendradarbiavo su Dresdeno universiteto eismo įvykių tyrimo biuro mokslininkais, kurie ištyrė 20 000 per paskutinį dešimtmetį Europoje įvykusių kelių eismo įvykių. Tyrimai parodė, kad stabdymas yra svarbiausias saugumo veiksnys. Vokietijos mokslininkų surinkta informacija buvo naudojama eismo įvykių tipams sisteminti ir leido sukaupti labai svarbių statistinių duomenų, kurie padėjo sukurti aukščiausius saugumo reikalavimus atitinkančią padangą.
„Michelin Primacy 3“ padangų saugumo lygį patikrino du nepriklausomi bandymų centrai „TÜV SÜD Automotive“ ir IDIADA, kurie atliko lyginamuosius bandymus su keturių pagrindinių konkurentų padangomis (bandymų rezultatai pateikti toliau).
Padanga gali užtikrinti maksimalų saugumą tik tuo atveju, jei ji visada sukimba su kelio danga, nesvarbu šlapia ar sausa. Dėl įdiegtų pažangių technologijų „Michelin Primacy 3“ padangos suteikia išskirtinį sukibimą.
Gumos mišinys su unikaliu sudedamųjų dalių deriniu
Unikalus naujosios „Michelin Primacy 3“ padangos gumos mišinys yra kompleksinis skirtingų elastomerų, kvarco pagrindo stiprinančiosios medžiagos ir dervos pagrindo minkštiklio derinys. Gumos mišinys pažangus ne tik dėl sudedamųjų dalių, bet dėl dar svarbesnio optimalaus kiekvienos sudedamosios dalies santykio ir maišymo būdo, kuris tvirtai sujungia komponentus ir užtikrina neprilygstamą ilgaamžiškumą.
Protektoriaus dizainas su pažangiomis lamelėmis
Staigiai stabdant ar įveikiant posūkius ant šlapios ar sausos dangos padangoms, svarbu, kad kuo didesnis gumos plotas liestųsi su keliu.
Naujasis patentuotas protektoriaus dizainas su savaime užsiblokuojančiomis lamelėmis užtikrina, kad stabdant „Michelin Primacy 3“ padangos liestųsi su keliu visu padangos paviršiumi. Dėl specialių pagalbinių elementų lamelės sukimba viena su kita ir sustandina protektoriaus blokus, kad stabdant jie neprarastų savo formos. Tai padidina stabdymo veiksmingumą ir sutrumpina stabdymo kelią.
Be originalios konstrukcijos naujosiose lamelėse įdiegta novatoriška technologija, leidžianti sumažinti jų storį vos iki dviejų dešimtųjų milimetro. Tai reiškia, kad jos yra du ar tris kartus plonesnės nei žieminių padangų lamelės.
„Michelin Primacy 3“ privalumus įvertino ir automobilių gamintojai, kurie jas kaip originalią įrangą montuoja ant tokių naujų modelių kaip „Ford Mondeo“, „Audi A6“, „Volvo V60 Plug-in Hybrid“, „Renault Clio“, „Volkswagen Golf“, 5 serijos BMW ir S klasės Mercedes.
„Michelin Primacy 3“: savybės ir galimi dydžiai
- „Michelin Primacy 3“ padangos siūlomos 38 skirtingų dydžių.
- Greičio indeksai: H, V, W, Y
- Pločio ir aukščio santykis: 65–45
- Ratlankio skersmuo: 15–18 colių