Atliktų pakeitimų neįmanoma pavadinti kosmetiniais – jie gerokai didesni ir apima daug sričių. Nors atnaujintas modelis sukurtas populiariojo ketvirtosios kartos automobilio pagrindu, vis dėlto „Nissan” jį vadina naująja „Micra”.
Visiškai pakeistas naujosios „Micra” priekinės ir galinės dalių dizainas (pritaikytas lakštinis metalas). Be to, reikšmingai atnaujintas ir jos interjeras. Salone galima pastebėti naują įrangą, atnaujintą centrinę konsolę, naują apdailą ir puošybines detales, taip pat USB jungtį ir „Aux-in” lizdą garso įrangai prijungti.
Priklausomai nuo komplektacijos, automobilyje montuojama visiškai nauja komunikacijos sistema bei naujas radijo imtuvas, taip pat naujausia navigacijos sistema su platesniu jutikliniu ekranu. Kalbant apie išorę, minėtinos dvi patrauklios naujos spalvos ir nauji 15 colių lengvojo lydinio ratlankiai.
„Nissan” taip pat išplėtė šiam modeliui skirtos papildomos įrangos asortimentą, kad savininkai galėtų susikurti savo unikalią „Micra”. Atlikti patobulinimai, kurie neatsiejami nuo pripažintų šio modelio važiavimo savybių bei išskirtinio valdymo, suteikė mažiausiam „Nissan” automobiliui dar daugiau žavesio.
„Nissan“ nuotr./Atnaujinta „Nissan Micra“ |
Tačiau pagrindiniu naujosios „Micra” charakterio bruožu ir toliau išlieka dizainas, kuriuo išsiskyrė pasirodęs pirmasis „Micra” mažylis. Šis dizainas alsuoja 30 metų istorija, kuri apima daugiau nei 6 mln. modelių.
Dėka mažo apsisukimo spindulio, naująją „Micra”, kaip ir jos pirmtakę, ne tik smagu vairuoti ir lengva statyti. Tai kartu vienas pažangiausių mažųjų automobilių rinkoje.
Šiame automobilyje komplektuojamos įrangos sąraše puikuojasi itin efektyvus tiesioginio įpurškimo benzininis variklis su kompresoriumi („DIG-S”), naujoviška stovėjimo vietos matavimo sistema (ji labai praverčia statant automobilį ankštose vietose) bei elektroninio rakto sistema, kuri leidžia nenaudojant raktelio ne tik patekti į automobilį, bet ir užvesti jo variklį.
Naujoji „Micra”, išsiskirianti atnaujinta išvaizda, įvairiais pakeitimais bei kokybės patobulinimais, sukurta prieš trejus metus Europos rinkai pristatyto sėkmingo dabartinio „Micra” modelio pagrindu. Apie šio modelio svarbą „Nissan” bendrovei byloja jo pardavimo rodikliai: tai trečiasis perkamiausias „Nissan” automobilis po „Qashqai” ir „Juke”.
„Trijų dešimtmečių paveldą perėmusi naujoji „Micra” ir toliau išlieka viso „Nissan” asortimento pagrindas... Nors tai ir mažas modelis, tačiau mes be galo didžiuojamės „Micra” ir viskuo, kas joje yra”, – teigė už mažuosius automobilius Europoje atsakingas generalinis rinkodaros vadovas Geraldine Inghamas.
„Nissan“ nuotr./Atnaujinta „Nissan Micra“ |
Apie pakeitimus išsamiau
„Micra” modelis, kai kuriose šalyse žinomas kaip „March” parduodamas 56 pasaulio šalyse. Visi Europos rinkai skirti automobiliai kolkas yra gaminami Indijoje. Ateityje planuojama gamybą perkelti į Europą. Kitos trys gamybos vietos yra Tailande, Meksikoje ir Kinijoje.
Nors šis automobilis yra platinamas visame pasaulyje, daugelis rugsėjo mėnesį Europos prekybos salonus pasieksiančios naujosios „Micra” pakeitimų buvo atlikti specialiai Europos rinkai.
Pagrindiniai automobilio pakeitimai susiję su išore. Pasikeitė visas naujojo „Micra” modelio „veidas”: naujos grotelės labiau susietos su bendra „Nissan” išvaizda, kuriai būdinga logotipo ir chromuoto išplėsto V formos ornamento derinys.
Tačiau atnaujintos ne tik grotelės. Tiesą sakant, buvo pakeistas ir variklio dangtis, sparnai, priekiniai žibintai bei priekinis bamperis. Priekiniai rūko žibintai išsiskiria nauja forma ir chromuotais apvadais. Atlikti pakeitimai išryškina naujojo „Micra” modelio tvirtesnę, ryžtingesnę ir dinamiškesnę išorę.
„Nissan“ nuotr./Atnaujinta „Nissan Micra“ |
Automobilio galinė dalis taip pat pakito: pritaikytas naujas bamperis, nauji LED galiniai žibintai ir nauja bagažinės dangčio apatinės dalies apdaila.
Į patrauklių spalvų paletę įtrauktos dvi naujos spalvos: perlamutrinė metallic Pacific Blue (dominuojantis žalsvai melsvas atspalvis) ir metallic Platinum Sage.
Daug akivaizdžių pakeitimų galima aptikti ir naujojo „Micra” automobilio salone. Patobulinta prietaisų grafika, kad vairuotojas galėtų aiškiau matyti rodmenis. Taip pat įrengta visiškai nauja centrinė konsolė su naujo dizaino ventiliacijos angomis.
Apie patobulintą interjerą byloja blizgi juoda centrinės konsolės apdaila ir sidabrinės pavarų perjungimo svirtelės detalės. Aukštą kokybę pabrėžia durelių porankių faktūra. Taip pat minėtini nauji sėdynių ir durelių apmušalai. Modeliams su „Visia” ir „Acenta” komplektacija būdingi patvarūs tekstiliniai apmušalai, o aukščiausio „Tekna” lygio modeliai išsiskiria į zomšą panašiais apmušalais su dvigubomis siūlėmis.
„Nissan“ nuotr./Atnaujinta „Nissan Micra“ |
Kita naujovė – prietaisų skydelyje montuojamas „Aux-in” lizdas ir USB jungtis visiems garso įrenginiams prijungti, taip pat 12 V lizdas, kuris leidžia lengvai įkrauti mobiliuosius telefonus ar MP3 grotuvus važiuojant.
Visuose modeliuose montuojama garso įranga yra labiau integruota centrinėje konsolėje. Jai būdinga blizgi ir matinė juoda apdaila (priklausomai nuo aplinkos).
Dar svarbesnis naujojo „Micra” modelio patobulinimas yra naujausia „NissanConnect” navigacijos bei komunikacijų sistema, kuriai būdingos naujos funkcijos ir platesnis – 5,8 colio – ekranas (anksčiau buvo 5 colių) su chromuotais valdikliais.
Atnaujinta navigacijos sistema dabar siūlo ekonomiško maršruto funkciją: automatiškai nustatomas mažiausiai degalų sąnaudų reikalaujantis maršrutas. Šią funkciją papildo ekonomiško važiavimo rodiklių lentelė, kuri leidžia vairuotojui sužinoti, ar jo vairavimo būdas yra ekonomiškas.
Platesniame spalvotame jutikliniame ekrane aiškiau matyti žemėlapiai ir nurodymai. Be to, jame gali būti rodomas albumo viršelis, susietas su vairuotojo muzikos įrašų biblioteka.
„Nissan“ nuotr./Atnaujinta „Nissan Micra“ |
Naujoji sistema taip pat siūlo kelias naujoves, tokias kaip „Google Send-To-Car”. Ši funkcija leidžia vairuotojui numatyti kelionės maršrutą savo nešiojamame ar planšetiniame kompiuteryje sėdint namuose arba biure ir persiųsti instrukcijas į automobilio sistemą prieš leidžiantis į kelionę.
Dar vienas pritaikytas naujas sprendimas – pažangi pagalbinė automobilio statymo sistema. Elektrinis vairo stiprintuvas bei vienas mažiausių klasėje apsisukimo spindulys (jis tesiekia 4,7 m), o ypač stovėjimo vietos matavimo sistema užtikrina patogumą statant automobilį.
„Nissan“ nuotr./Atnaujinta „Nissan Micra“ |
Stovėjimo vietos matavimo sistema naudinga tuo, kad nustato stovėjimo vietos dydį ir įspėja vairuotoją, ar „Micra” gali būti saugiai pastatyta pasirinktoje vietoje prietaisų skydelyje pateikiamu pranešimu. Be to, sistemą galima nustatyti atsižvelgiant į vairuotojo įgūdžius, t. y. priklausomai nuo to, ar jis yra mėgėjas, vidutinių gebėjimų ar patyręs vairuotojas.
Tačiau, bene didžiausia naujovė slypi po variklio dangčiu: čia galima rasti vieną efektyviausių benzininių variklių pasaulyje – naujausios kartos „Nissan” trijų cilindrų 1,2 l tiesioginio įpurškimo benzininį agregatą su kompresoriumi („DIG-S”).
„DIG-S” variklis išsiskiria nauja technologija. Ne veltui šis variklis yra laikomas vienu pažangiausių savo klasėje. Šio variklio galia – 98 AG. Jis užtikrina išskirtines technines charakteristikas ir rafinuotas važiavimo savybes, taip pat dyzeliniam varikliui būdingas nedideles degalų sąnaudas (jos yra tik 4,3 l, o išskiriamų teršalų kiekis tėra 99 g/km). „DIG-S” varikliams taip pat būdinga automatinė „Stop & Start” sistema, kuri veikia automobiliui sustojus.
Visi naujieji „Micra” modeliai su „DIG-S” varikliu žymimi „Nissan” ženklu „PURE DRIVE”. Jis reiškia, jog automobilis išskiria 120 g/km ar mažesnį kiekį teršalų – 2013 m. šis ribinis rodiklis sumažėjo 10 g/km (nuo 130 g/km).
Baziniame modelyje montuojamo 1,2 l variklio galia siekia 80 AG. Jo išskiriamų teršalų kiekis – 115 g/km. Naujoji „Micra” varoma priekiniais ratais. Standartinėje įrangoje komplektuojama penkių pavarų mechaninė transmisija. Šiame modelyje kaip papildoma įranga gali būti montuojama ir naujausios kartos automatinė „CVT” transmisija.
Naujosios „Micra” asortimentą sudaro trys komplektacijų lygiai, pradedant nuo bazinės „Visia” versijos. Į standartinės įrangos sąrašą įtrauktas nuotolinis centrinis užraktas, elektra valdomi priekiniai langai, elektriniu būdu reguliuojami bei nulenkiami ir šildomi kėbulo spalvos veidrodėliai, elektrinis vairo stiprintuvas, 14 colių ratlankiai, CD grotuvas su „Bluetooth” sąsaja ir visa serija saugos įrangos, įskaitant vairuotojo ir priekinio keleivio oro saugos pagalves, šonines bei užuolaidines oro saugos pagalves, taip pat ABS ir ESP sistemas.
„Nissan“ nuotr./Atnaujinta „Nissan Micra“ |
Vidutinio lygio „Acenta” modeliams būdingos chromuotos apdailos detalės, kėbulo spalvos durelių rankenėlės, 15 colių ratlankiai, stogo aptakas, automatinis oro kondicionierius, vairuotojo porankis, oda trauktas vairas, automatinė priekinių žibintų ir valytuvų valdymo sistema.
Aukščiausio lygio „Tekna” modeliuose kaip standartinė įranga komplektuojama „NissanConnect” sistema, elektroninis raktas, galiniai automobilio statymo jutikliai, stovėjimo vietos matavimo sistema, 15 colių lengvojo lydinio ratlankiai, zomšos tipo sėdynių apmušalai ir priekiniai rūko žibintai su chromuota apdaila, taip pat panoraminis stiklinis stogas.
„Naujoji „Micra” pasižymi puikiomis techninėmis charakteristikomis, nepriekaištingu valdymu, pažangiomis technologijomis, aukštesne kokybe ir nauja dinamiškesne išvaizda. Atverstas dar vienas „Micra” istorijos puslapis”, – pasakojo „Micra” produktų vadovė Europoje Helen Perry.