Po variklio dangčiu bus montuojami tiek benzininiais, tiek dyzeliniai varikliai. Tikėtina, kad galingesnėse versijose bus montuojamas trijų litrų V6 benzininis variklis, kuris turės nuo 320 ik 420 AG. Ekonomiškesnis pasirinkimas bus „Volkswagen“ grupės sukurtas ir plačiai naudojamas taip pat trijų litrų turbodyzelinis motoras, pasiekiantis nuo 260 iki 320 AG. Na, o aštriaių pojūčių mėgėjams „Porsche“ pasiūlys „Pajun Turbo“ versiją, kurios visus keturis ratus suks bent 500 AG galios širdis.
Pakalbėkime ir apie kitus „Pajun“ bruožus. Kaip teigia gamintojas, šis automobilis rinkoje konkuruos su „Mercedes-Benz E klase“, BMW 5-ąja serija, ir „Audi A6“. O pirkėjai galės rinktis iš dviejų kėbulo tipų. Tai penkerių durų hečbekas arba universalas.