Pirmas naujasis pradedamas naudoti variklis bus benzininis, turės 4 cilindrus, 1,598 l darbinį tūrį, turbiną, tiesioginio degalų įpurškimo sistemą ir „Start/Stop" įrangą. Naujasis SIDI („Spark ignition direct injection“ – vidaus degimo variklis su tiesioginio degalų įpurškimo sistema) ECOTEC agregatas bus įvairių galių ir bus montuojamas į įvairius modelius. Naujų variklių gamybos pradžia numatoma 2012 m. pabaigoje Vengrijos mieste Szentgotthardt esančioje gamykloje.
Tolygus pagreitis, stipri traukos jėga, mažas triukšmo lygis bei mažos degalų sąnaudos buvo pagrindiniai konstravimo faktoriai. Ypatinga reikšmė skirta sukamajam momentui, inžinieriai sugebėjo pasiekti 187,5 Nm vienam variklio darbinio tūrio litrui – įspūdingas rezultatas serijinių, benzininių variklių gamyboje.
Lyginant su 1,6 l turbininiu, benzininiu pirmtaku, degalų sąnaudos ir anglies dvideginio tarša sumažėjo 13 procentų.
Maksimalus sukamasis momentas yra daugiau kaip 300 Nm, jis pasiekiamas jau esant 1700 aps/min. Didžiausia galia – per 200 AG – išvystoma esant 4.700 aps/min.
„Vos per dvylika mėnesių mes pradėsim naudoti tris naujus variklius. Tai rodo, kaip greitai įdiegiame naujus produktus, – sako „Opel“ vadovas Karlas Friedrichas Stracke.
„Mūsų nauji 1,6 l varikliai su tiesioginio degalų įpurškimo sistema yra realūs galiūnai sukamojo momento atžvilgiu. Galia kyla sklandžiai ir be triukšmo,“ – aiškina benzininių variklių konstravimo padalinio direktorius Thomas Johnenas.
Pirmasis „Opel“ 2,2 l, 114 kW/155 AG ECOTEC variklis su tiesioginio degalų įpurškimo sistema debiutavo 2003 m. „Opel Signum“ bei „Vectra“, vėliau sėkmingai ir „Zafira“ modeliuose. 2007 m. pirmą kartą „Opel“ pradėjo gaminti GT modelius, varomus benzininiais 2,0 l, 194 kW/264 AG varikliais, turinčiais tiesioginio degalų įpurškimo sistemas bei turbinas. Po metų šis variklis pradėtas montuoti į „Insignia“ ir buvo siūlomas dviejų skirtingų versijų - 162 kW/220 AG bei 184kW/250 AG. Naujoji „Astra OPC“ bus varoma šio variklio naujos kartos 206 kW/280 AG versija.