Gamintojas tvirtina, kad su naujais varikliais šios mašinos suteiks ne tik jaudinančius įspūdžius, bet ir leis smarkiai neišlaidauti – pasižymės patraukliomis degalų sąnaudomis.
Naujus standartus savo klasėje MINI ketina nubrėžti su 3 ir 4 cilindrų vidaus degimo motorais. „Jie bus pranašesni už dabartinius tokio dydžio agregatus ne tik galios ar ekonomiškumo srityse, o ir komfortiškume, patikimume“, – teigiama gamintojo pranešime.
Naujuosiuose MINI bus montuojami 1,5 litro trijų cilindrų bei 2,0 litrų keturių cilindrų varikliai. Abi jėgainės gaus priverstinio oro pripūtimo sistemas, kurias sudarys po du turbokompresorius. Tikėtina, kad didesni varikliai bus montuojami „MINI Cooper S“ versijose.
Vokiečiai neatsisakė klasikinio MINI recepto – jie žada, kad naujos kartos hečbekai bus tokie pat manevringi, smagūs bei sportiški. Šiuose modeliuose pirmą kartą markės istorijoje bus panaudoti reguliuojami pakabos elementai, leidžiantys keisti automobilio charakterį pagal individualius poreikius.
Trijų cilindrų BMW motorai pasižymi pakankamai didele galia. Vokiečių pramonės gigantės teigimu, tokių variklių galia gali siekti nuo 120 iki 222 AG ir nuo 180 iki 240 Nm. Analogišką motorą turi naujasis sportinis hibridas BMW i8, tačiau pastarajame kėbule jis generuoja 231 AG ir 320 Nm.