Metinė prenumerata tik 7,99 Eur. Dabar tikrai ne metas nustoti skaityti!
Išbandyti
Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti
2012 01 27

Naujos kartos „Opel“ sportinės sėdynės debiutuoja „Astra OPC“ modelyje

Visų laikų galingiausia „Astra OPC“ turės aukščiausios kokybės, pagal naujausias technologijas sukurtas sportines sėdynes, kurios pirmą kartą bus pristatytos Ženevos automobilių parodoje kovo 6 d. Įsitaisę ant šių naujų priekinių sėdynių važiuosite dinamiškiau, jos konstruotos naudojant naują, itin inovatyvią bei lengvą medžiagą. Be to, sėdynių pozicija pažeminta, o šoninės atramos nugarai padidintos.
„Opel Astra OPC“ sėdynės
„Opel Astra OPC“ sėdynės / Gamintojo nuotr.
  • Iš organinės medžiagos pagamintos OPC sėdynės sveria 45 proc. mažiau
  • Vairavimo potyriai dar sportiškesni ir dinamiškesni nei iki šiol
  • Pirmą kartą kompaktinių sportinių kupė segmente sėdynės sertifikuotos Vokietijos nugaros ligų ekspertų

OPC („Opel Performance Center“ – „Opel“ techninio tobulinimo centras) inžinieriai sėdynių konstrukciją kūrė iš pažangios organinio liejinio medžiagos su poliamido ir stiklo pluošto mišiniu. Dėl to, lyginant su įprastomis, sėdynių svoris sumažėjo net 45 proc., o jų konstrukcija yra itin tvirta bei pasižymi puikiu mechaniniu amortizavimu. Dėl tvirtumo pakanka 2–3 mm šios medžiagos sluoksnio.

„Opel“ yra pirmoji automobilių gamintoja pasaulyje, kuri panaudojo šią medžiagą sėdynių konstrukcijai“, – sako Arminas Rossmannas, OPC plėtros padalinio vadovas. – Galingiausia visų laikų „Astra“ nusipelno geriausių technologijų bet kuriame aspekte, įskaitant ir sėdynes.“

Vairuotojas bei jo šturmanas gali mėgautis sportiškesniu važiavimu, nes sėdynės įmontuotos 17 mm žemiau nei „Astra GTC“ kupė modelyje ir net 40 mm – nei įprastoje „Astra“. Žemesnė sėdynių padėtis leidžia geriau jausti automobilį bei jo sukibimą su kelio danga.

Naujosios sėdynės turi 18 valdymo krypčių:

  • Sėdynės judėjimas pirmyn ar atgal (2 kryptys)
  • Sėdynės judėjimas aukštyn ar žemyn (2)
  • Sėdynės atlošo nulenkimas atgal ar į priekį (2)
  • Sėdynės atramos šlaunims padėties nustatymas (2)
  • Sėdynės atramos šlaunims prailginimas (2)
  • 4 kryptimis judinamos juosmens atramos (4)
  • Galinės sėdynės šoninės pagalvėlės valdymas (2)
  • Sėdynių šlaunų atramos šoninių pagalvėlių valdymas (2)

Tai sėdynės, turinčios didžiausią padėčių valdymo skaičių kompaktinių sportinių kupė segmente. Jos vairuotojui ir šturmanui suteikia daugiau galimybių valdant automobilį. Papildomai galima užsisakyti pneumatiškai valdomas šonines sėdynių pagalvėles. Jos iš šono remia kiekvieną kūno dalį, tereikia vieno mygtuko paspaudimo. Sėdynes galima užsisakyti trijų odos, medžiagos ir spalvos kombinacijų. Debiutas numatytas kitos kartos „Astra OPC“ modelyje.

Galingiausia visų laikų  „Astra OPC“ turi 280 AG ir 400 Nm

„Opel“ taip pat yra pirmoji automobilių gamintoja, siūlanti sėdynes nuo 2003 m. „Signum“ modelio, sertifikuotas Vokietijos nepriklausomų nugaros ligų gydytojų organizacijos (AGR). Ši institucija sertifikuoja tik tas sėdynes, kurios atitinka aukštus ergonomikos standartus. Sertifikatas išduodamas, jei sėdynės atitinka 10 kriterijų. Kriterijų sąraše yra minima keturiomis kryptimis valdoma stuburo išlinkio atrama bei sėdynės atlošas, kuris tiksliai prisitaiko prie natūralaus stuburo išlinkio. Sportiniame „Astra OPC“ tęsiama tradicija, tad jame montuojamos vienintelės kompaktinių sportinių kupė segmente AGR sertifikuotos sėdynės.

Galingiausia visų laikų „Astra“

Galingiausia visų laikų  „Astra OPC“ su 2,0 l, 206 kW/280 AG varikliu ir tiesioginio degalų įpurškimo sistema, turi 400 Nm maksimalų sukamąjį momentą. Automobilis gali išvystyti 250 km/h, tad tai yra greičiausia iki šiol gaminta „Astra“. Automobilyje montuojama išskirtinė sportinė važiuoklė, su riboto praslydimo diferencialu ir „Brembo“ stabdžių sistema.

Kad atitiktų „Opel“ keliamus aukštus eksploatacijos ir saugumo reikalavimus, visi OPC automobiliai yra bandomi 10 tūkst. kilometrų didelio greičio režimu, šiauriniame „Nürburgring“ trasos žiede, vadinamame „Nordschleife“. Šiuose bandymuose nuvažiuotų kilometrų apkrova yra 18 kartų didesnė nei važinėjant įprastais keliais. Tai reiškia, jog 10 tūkst. km žiede atitinka 180 tūkst. nuvažiuotų kilometrų įprastais keliais.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Šviežia ir kokybiška mėsa: kaip „Lidl“ užtikrina jos šviežumą?
Reklama
Kaip efektyviai atsikratyti drėgmės namuose ir neleisti jai sugrįžti?
Reklama
Sodyba – saugus uostas neramiais laikais
Reklama
Žaidimų industrijos profesionalus subūrusiems „Wargaming“ renginiams – prestižiniai tarptautiniai apdovanojimai