Britų žurnalo „Autocar“ teigimu, pernai atnaujinta trijulė („Aygo“, C1 ir 107) turėtų atgimti jau kitais, 2014-aisiais, metais.
Prisimenant dabar gaminamus modelius, reikia pabrėžti, kad sprendimas taupyti buvo iš dalies vykęs – automobilių gamyba buvo pigi, tačiau neatsidarantys galiniai langai klientus vertė nusigręžti ir ieškoti kažko kito.
Britai tvirtina, kad naujieji modeliai bus gerokai stilingesni – orientuojamasi ne tik į konservatyvius „Up!“, bet ir į šio segmento madų diktatorius, tokius, kaip MINI, „Fiat 500“ ar „Opel Adam“.
Akcentuojama, jog beveik vienodi „Aygo“, C1 ir 107 turės ir geriau įrengtą, charakteringesnį saloną – tai leis jiems dar labiau priartėti prie „Up!“.
Visi modeliai bus surenkami Čekijoje. Teigiama, kad kompaktiškų miesto automobilių priekinius varančiuosius ratus suks trijų cilindrų varikliai. Jie iki šiol pasižymėjo padoriomis degalų sąnaudomis, todėl, tikėtina, kad gamintojai patobulins jų darbą – galbūt bus sumažintos vibracijos ar išspręsta nelabai malonaus garso problema.
„Autocar“ duomenimis, iki 2012-ųjų PSA („Peugeot-Citroen“) koncernas surinko 141 tūkst. C1 bei 107 modelių.