Šie planai liečia ir didžiausią „Audi“ šeimos visureigį Q7, kuris, pasak rinkodaros direktoriaus Peterio Schwarzenbauerio, lyginant su dabartiniu modeliu, bus net 350 kg lengvesnis. Tai – gana radikalus pokytis, suteiksiantis būsimajam visureigiui net 14 procentų mažesnį svorį, lyginant jį su dabartiniu Q7.
Kaip manote, kodėl gamintojas priima tokius sprendimus? Mažesnis svoris ne tik leidžia lengviau valdyti automobilį, mažina degalų sąnaudas, bet ir padidina automobilio saugumą. Taip, saugumą – būtent dėl mažesnio svorio, pastebimai sutrumpėja stabdymo kelias, kurio, kai kuriose situacijose, atrodo, jog buvo truputį per daug.
Į klausimą, ar tokie gamintojo sprendimai iškels šio modelio kainą, atsakyti kol kas sunku, tačiau vadovaujantis logika, panašu, jog kaina gali pakilti. Belieka sulaukti naujosios kartos „Audi Q7“, o tada jau matysime, ar inžinierių sprendimai pateisino gamintojų bei „Audi“ automobilių mylėtojų lūkesčius.