Įspūdingos „Vibrant red” spalvos automobilio sunku nepastebėti. Blizgantys 19 colių aliuminio ratlankiai ir 245/40 R19 tipo padangos palieka gerą įspūdį.
Primename, kad po naujojo 370Z variklio dangčiu esančio V6 motoro darbo tūris padidėjo nuo 3,5 l iki 3,7 l. Variklis jau naudojamas JAV rinkoje parduodamame „Infiniti G37″ ir išvysto 326 AJ galią. Tiesa, tikėtina, kad agregatas bus šiek tiek patobulintas būtent 370Z automobiliui.
Palyginti su pirmtaku, 370Z ratų bazė sutrumpėjo. Taip „Nissan” siekia padaryti savąjį kupė dar vikresnį. Puikiu automobilio valdomumu kompanija taip tvirtai įsitikinusi, jog nesiruošia įdiegti jokių važiuoklės modifikacijų, pritaikant ją Europos keliams. Anot japonų, to tiesiog nereikės.
Naujojo Z durelės ir stogas pagaminti iš aliuminio. Taip bus taupomas svoris, padidinamas galios efektyvumas ir, žinoma, dar labiau pabrėžiamas pranašumas prieš senąjį 350Z.
Dar viena naujovė – prie šešių laipsnių mechaninės greičių dėžės bus siūloma 7 bėgių automatinė. Pavaras vairuotojas galės perjungti naudodamas jau gerai pažįstamas svirteles prie vairo.
Netolimoje ateityje laukiamos dyzelinės bei kabrioleto versijos.
Daugiau informacijos apie naujus modelius rasite www.gazas.lt