Atnaujindami GT-R, japonai jame įdiegė iš „V-Spec“ versijos pasiskolintą galinį difuzorių. Be to, „Nissan“ specialistai pakeitė pakabos reguliavimą, pagerindami važiavimo komfortą, tačiau, kaip tikina, nesumažindami kelio paviršiaus pojūčio vairuotojui.
Skelbiama, jog modifikavus katalizatorių, jame sumažinus pasipriešinimą oro tėkmei, pagerintas variklio darbas mažų ir vidutinių apsukų ruožuose.
Automobilyje sumontuota nauja kietojo disko pagrindu veikianti „Carwings“ navigacijos sistema su pažangiomis pramogų funkcijomis ir „iPod“ jungtimi.
Geriausia šio modelio versija – „V-Spec“ – nuo šiol bus parduodama su kitaip sureguliuota galine pakaba bei aukšto pajėgumo „Dunlop“ padangomis vietoje anksčiau naudotų „Bridgestone“.
Atnaujintas „Nissan GT-R“ Japonijoje bus parduodamas nuo gruodžio, o kitose pasaulio šalyse pasirodys kitų metų pavasarį.
Pranešti klaidą
Sėkmingai išsiųsta
Dėkojame už praneštą klaidą