Po dvidešimties metų „Juke“ bus prisimenamas ne tik kaip labai savotiško dizaino automobilis, bet ir kaip modelis, turėjęs ne vieną sportišką modifikaciją. Jau „Juke-R“ tokiems prisiminimams pakaktų pilnai – nors neplanuojama paleisti šio modelio masinei gamybai, vien „Nissan GTR“ daugiau nei 500 AG turintis variklis, keturių varančių ratų transmisija, viena efektyviausių pasaulyje pavarų dėžė ir daugybė įspūdingos elektronikos (pavyzdžiui, „Launch Control“ – su šia sistema „Nissan GTR“ laikas nuo 0 iki 100 km/val. pagreitėja 0,3 sek. (žr. susijusius straipsnius)).
„Nismo“ ateitis – gaminti sportiškus automobilius dar platesnei auditorijai nei šiuo metu“, – teigia kompanijos vadovas Schoichi Miyatani.
Tačiau jis nesutiko atskleisti techninių „Nismo Juke“ savybių – tik užsiminė, kad planuose yra panaudoti dabartinį 1,6 l variklį su turbina. Ir jį, žinoma, gerokai patobulinti.
„Nismo“ versija taip pat bus žemesnė nei paprastas „Juke“, bus pakeisti buferiai, slenksčiai bei uždėti 19 colių skersmens ratai.
Bet tai nėra tokia įdomi informacija. Kur kas įdomesnė yra techninė „Nismo Juke“ dalis. Žinant ankstesnius „Nismo“ darbus, pavyzdžiui, „Nissan Skyline“, iš šio miesto krosoverio galima tikėtis daug.