Šiame variklyje „Nissan“ pritaikė ir pačias naujausias, ir jau seniai žinomas technologijas. Jame naudojamas tiesioginis įpurškimas, kintamos vožtuvų fazės, mažos trinties metalai ir mažas kompresorius.
Tačiau įdomiausia šio variklio detalė yra vadinamasis Millerio degimo ciklas. Dar 1940 metais Jungtinėse Amerikos Valstijose sukurta sistema į variklio cilindrus paduoda degalus dar nepasibaigus išsiplėtimo ciklui. Skamba sudėtingai, tačiau veikia labai paprastai.
Teoriškai varikliai dėl šios ekonomiją ir ekologiją didinančios technologijos netenka galios. Taigi šiam tikslui „Nissan“ sumontavo „Eaton TVS“ kompresorių. Rezultatas – puiki degalų ekonomija ir puiki dinamika.
„Nissan“ teigia, kad šis variklis išvysto 94 AG ir 103 Nm sukimo momentą, o į aplinką išmeta vos 94 g/km CO2 dujų – tikrai geras rezultatas kaip trijų cilindrų varikliui.