Dviejų vietų sportinis kupė išoriškai yra tarsi kito „Nissan“ flagmano 370Z ir elektrinio „Leaf“ derinys.
Iš šio „Esflow“ pasiskolino ir nemažai elektrinių technologijų – jo galinę ašį suks du galingi elektriniai varikliai, kiekvienam ratui – po vieną. Abu varikliai veiks nepriklausomai – taip bus optimizuotas sukimo momentas, tenkantis ratams. Tai yra tarsi patobulintas riboto slydimo diferencialas, šiuo metu ypač mėgstamas senesnių „Nissan“ vairuotojų.
Netgi du varikliai leis „Esflow“ įsibėgėti iki 100 km/h per mažiau nei penkias sekundes! O iš viso šis modelis, būdamas visiškai įkrautas, galės nuvažiuoti 240 kilometrų.
Vis dėlto, jeigu palygintume su kitu panašiu visiškai elektriniu automobiliu „Tesla Roadster“, „Nissan“ kūrinys kiek atsilieka. „Tesla“ elektromobilis iki 100 km/val. spurtuoja per 3,7 sek., o iš viso gali nuvažiuoti 393 km. Ir jį jau galima nusipirkti automobilių pardavimo salonuose.
„Esflow“ kūrę inžinieriai didžiuojasi puikiai paskirstę automobilio svorio balansą: kadangi išsikraudamos ličio jonų baterijos nepasidaro lengvesnės (kaip kad degalų bakas), šio modelio masė yra puikiai paskirstyta tarp priekinės ir galinės ašių.
Šis automobilis taip pat neturi šoninio vaizdo veidrodėlių: šie yra pakeisti vaizdo kameromis, tad mašinos kėbulas neturi tradicija tapusių keliolikos centimetrų išsikišimų priekyje.
Nors kol kas „Esflow“ liks tik koncepcinis automobilis, „Nissan“ atstovai neneigia, kad idėjos, panaudotos šiam elektromobiliui, gali būti pritaikytos kuriant kitus modelius.