Šiandien apie šį automobilį žinoma tik tiek, kad tai ant modifikuotos „Nissan B“ platformos sukurtas automobiliukas, turėsiantis tiek krovininę, tiek ir 5 bei 7 sėdimų vietų keleivines versijas.
Krovinės versijos vidaus tūris sieks 4.1 m³, kas atitinka dviejų euro palečių dydžiui. Maksimalus vežamas svoris – 771 kg.
Žadama, kad bus pasiūlyti du varikliai – benzininis, 1597 cm³ darbinio tūrio variklis, kuris 153 Nm sukimo momentą pasieks prie 4400 aps/min, o didžiausią galią – 109 AG ( 81 kW) išvystys prie 6000 aps/min. Dyzelinis variklis bus 1461 cm³ darbinio tūrio, didžiausias sukimo momentas – 200 Nm pasiekiamas jau prie 2000 aps/min. o didžiasią galią 85 AG (63 kW) – 3750 aps./min. Visi varikliai bus su 5 laipsnių mechaninėmis pavarų dėžėmis.
Anonsuose žadama, kad NV200 jau standartinėje versijoje bus aprūpintas „Nissan“ Inteligent Key, vairuotojo ir keleivio oro pagalvėmis, ABS , ESP ir stabdymo jėgos paskirstymo sistema EBD. Automobiliai taip pat turės kondicionierius, kurių ortakiai bus nutiesti visoms keleivių sėdynių eilėms. Taip pat, neįprasta šiam segmentui bus ir galinio vaizdo kamera, su spalvotu ekranu prietaisų skydelyje.
Nors Lietuvoje dabar ir ne patys geriausi laikai naujų automobilių pirkimams, tačiau šis iš pažiūros nedidelis, o pagal aprašymus talpus automobilis turėtų sudominti smulkaus ir vidutinio verslo atstovus. Tai vienas iš nedaugelio Japonijos komercinių automobilių gamintojų modelis, kuris bus parduodamas Lietuvoje. Prancūzams ir vokiečiams teks pasitemti, nes Tekančios Saulės šalies automobiliai garsėja puikia kokybe ir patikimumu!
Belieka sulaukti, kol atsiras bandomiesiems važiavimams skirtų automobilių ir juos išbandyti.