Nauja vairo valdymo sistema yra kitokia, nei esame pripratę. Vairas mechaniškai nėra sujungtas su ratais. Tai reiškia, kad vairuotojas netenka tiesioginio ryšio su ratais. Ar tai blogai? „Nissan“ teigia, kad tokia sistema leis rinktis iš dviejų rėžimų. Vienas bus „standartinis“, kitas „sportinis“. Rėžimą bus galima pasirinkti priklausomai nuo to, kokiu keliu važiuojate. Gamintojas tikina, kad skirtumas, juntamas tarp tradicinės ir tokios sistemos, bus tik į naudą vairuotojui.
Tikriausiai nesunku suprasti, kad standartinis rėžimas bus skirtas važiuojant mieste, tuo tarpu sportiniu bus galima naudotis važiuojant vingiuotais ir „smagiais“ keliais. Taip pat „Nissan“ praneša, kad ši sistema, jau nuo kitų metų bus pradėta montuoti į „Infiniti“ automobilius. Pranešama, kad sistema bendradarbiaus su vaizdo kamera. Tai reiškia, kad vairuotojui nereikės daryti nedidelių korekcijų vairu, norint važiuoti tiesia linija.
Galbūt tai ir puiki inovacija, tačiau vis dar abejojama šios sistemos patikimumu. Kadangi viskas valdoma kompiuterių pagalba, niekas nežino, ar jie nesugalvos veikti priešingai, nei turėtų. Kol kas laukiame kitų metų, kuomet šią sistemą bus galima išmėginti naujuose „Infiniti“ automobiliuose.