„World Press Photo“ paroda. Apsilankykite
Bilietai
2013 01 22

„Nissan“ pristato karščiausias 370Z bei „Juke“ „Nismo“ versijas

Naujienų šūsnis iš „Nissan“ – japonai pristatė patobulintas „370Z Nismo“ bei „Juke Nismo“ versijas. Gamintojas šiuose modeliuose montuos naujus aerodinaminius paketus, didesnius stabdžius bei galingesnius variklius.
„Nissan Juke Nismo“
„Nissan Juke Nismo“ / Gamintojo nuotr.

Pranešama, kad karštoji 370Z versija „Nissan“ atstovybes turėtų pasiekti jau šią vasarą. 3,7 litro V6 varikliai generuos 335 AG – 11 AG daugiau nei anksčiau, tuo tarpu japonai tvirtina, jog jiems pavyko smarkiai padidinti sukimo momentą, nors tikslių duomenų jie nepateikia. „Nissan“ priduria, kad maksimalus sukimo momentas bus pasiekiamas esant žemesnių sūkių diapazone.

Gamintojo nuotr./Nissan 370Z Nismo
Gamintojo nuotr./„Nissan 370Z Nismo“

Su nauju aerodinaminiu paketu (dideliu galiniu difuzoriumi su dviem integruotais išmetimo vamzdžiais, galiniu spoileriu, platesniais slenksčiais bei nauju priekiniu buferiu su aerodinaminiu elementu)„370Z Nismo“ pasižymės tokia pačia prispaudimo galia, kaip ir GT-R.

Teigiama, kad karštoji sportinio kupė versija bus 10 mm žemesnė už bazinį 370Z, o įprasti automobilio pakabos elementai pakeisti standesniais, posūkiuose užtikrinančiais geresnes valdymo savybes. „Nissan“ nepamiršo ir didesnių stabdžių diskų.

„370Z Nismo“ salone bus montuojamos „Alcantara“ medžiaga aptrauktas vairas, specialios sportinės sėdynės, o visą interjerą puoš raudonos bei juodos spalvos apdaila.

Japonijos automobilių gamintojas taip pat atnaujino ir „Juke Nismo“ krosoverį. Teigiama, kad šis kompaktiškas krosoveris turės 1,6 litro benzininį variklį su turbokompresoriumi bei nauja variklio valdymo programa. Ji standartinę 197 AG galią padidins papildomais 20 AG, o sukimo momentas padidės penktadaliu – iki 297 Nm.

Gamintojo nuotr./Nissan Juke Nismo
Gamintojo nuotr./„Nissan Juke Nismo“

Už įprastus „Juke“ šis modelis bus 20 mm žemesnis. Kaip ir sportiškame kupė, šiame krosoveryje taip pat bus montuojami kietesni amortizatoriais bei standesnės spyruoklės.

Gamintojas teigia, kad karštieji „Juke Nismo“ bus gaminami arba su priekiniais varančiaisiais ratais bei šešių laipsnių mechanine pavarų dėže, arba su visų varančiųjų ratų važiuokle bei bepakope CVT automatine transmisija.

„Nissan“ akcentuoja, kad šie „Nismo“ krosoveriai yra tiesioginiai konkurentai MINI kompanijos JCW („John Cooper Works“) versijoms.

„Nissan Juke Nismo“ serijinės gamybos konvejerius turėtų pasiekti šių metų pabaigoje.

Gamintojo nuotr./Nissan Juke Nismo
Gamintojo nuotr./„Nissan Juke Nismo“

 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Testas.14 klausimų apie Kauną – ar pavyks teisingai atsakyti bent į dešimt?
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?
Reklama
Kelionių ekspertė atskleidė, kodėl šeimoms verta rinktis slidinėjimą kalnuose: priežasčių labai daug
Reklama
Įspūdžiais dalinasi „Teleloto“ Aukso puodo laimėtojai: atsiriekti milijono dalį dar spėsite ir jūs