2013 04 22

„Nissan“ Šanchajuje parodė neįprastą sedaną „Friend-ME“

Tarptautinėje Kinijos automobilių parodoje Japonijos pramonės gigantas „Nissan“ pristatė stilingą konceptą „Friend-ME“. Su šiuo modeliu jie tikisi įtikti šviežiai iškeptiems didžiausios pasaulyje valstybės (pagal gyventojų skaičių) vairuotojams.
„Nissan Friend-ME“
„Nissan Friend-ME“ / Gamintojo nuotr.
Temos: 1 „Nissan“

Visgi, iš pirmo žvilgsnio susidaro įspūdis, kad šiuolaikinėje automobilių pramonėje nebėra apibrėžimų, pagal kuriuos būtų galima atskirti kupė automobilį nuo hečbeko. Tačiau šiuo atveju Japonijos koncernas teigia, kad „Friend-ME“ yra ne kupė ir net ne hečbekas. Tai, pasak „Nissan“ – tikrų tikriausias sedanas.

Nesvarbu, žinant faktą, kad Kinijoje didžiausias dėmesys skiriamas sedanams, toks japonų žingsnis tampa pateisinamu. Galbūt kinai nė nežino, kuo iš tiesų skiriasi sedanas nuo hečbeko, matyt jiems rūpi tik tai, ką sako gamintojai...

Gamintojo nuotr./Nissan Friend-ME
Gamintojo nuotr./„Nissan Friend-ME“

Keturvietis automobilis yra orientuotas į jaunus vairuotojus. Tai buvo bendras „Nissan Design China“ bei „Nissan Global Design Center“ projektas.

Žemas, platus bei išraiškingas automobilis atrodo išties intriguojančiai. Priekyje dominuoja V formos grotelės, šonus puošia „plaukiojančios“ kėbulo linijos, o dar vienas įdomus sprendimas buvo pritaikytas galiniams statramsčiams. Mat, šie tiesiogiai su stogu nesujungti – dėl juodų priekinių statramsčių susidaro įspūdis, kad visas stogas laikosi tik ant stiklo, tačiau taip iš tiesų nėra. Visgi, gamintojas visiškai atsisakė vidurinių statramsčių, o galinės durelės atsidaro priešinga kryptimi, suteikdamos platų įėjimą į automobilio saloną.

Gamintojo nuotr./Nissan Friend-ME
Gamintojo nuotr./„Nissan Friend-ME“

„Friend-ME“ interjerą išilgai skiria platus centrinis tunelis. Gamintojas akcentuoja, kad visiems viduje sėdintiems žmonėms suteikta tiek pat laisvės. Net ir gale sėdintiems keleiviams sumontuota pramoginė sistema, galinti parodyti ir esminių automobilio prietaisų parametrus: degalų sąnaudas, greitį ar navigaciją.

„Nissan“ neatskleidžia ant kokio modelio platformos pagamintas šis hibridinis konceptas, tačiau prasitarė, kad tai buvo sedanas (toks akcentas kinams, matyt, yra labai svarbus). Draugiškas „Friend-ME“ hidridas, pasak gamintojo, turėtų patraukti jaunų kinų dėmesį, tačiau konceptas buvo kuriamas ne vien dėl milžiniškos, greitai progresuojančios Kinijos rinkos.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos