Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti
2012 07 18

„Nissan“ su gerbėjais bendraus internete

Nieko nebestebina, kad internetiniai socialiniai tinklai tampa vis populiaresnė dirva automobilių gamintojams. „Nissan“ taip pat ruošiasi išnaudoti interneto teikiamas galimybes.
Naujasis Nissan Note
Naujasis Nissan Note / Gamintojo nuotr.

Nuo šiol „Nissan“ daugiau dėmesio savo klientams rodys socialiniuose tinkluose „Facebook“, „Twitter“ ir „Google+“. Gamintojas tokiu būdu nori bendrauti su vartotojais ir konsultuotis, ko jie tikisi iš „Nissan“ ir kokias technologijas nori išvysti šio gamintojo automobiliuose.

Japonai net produktų pristatymą rinkai žada planuoti pagal tai, ko norėtų „Nissan“ pirkėjai.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?