- Naujoviškas „Resonance“ koncepcinis modelis atskleidžiantis „Nissan“ crossover dizaino ateities viziją.
- Parodoje numatytas naujojo europietiško „Nissan Note“ debiutas.
- Pristatomas naujasis, Europoje pagamintas „Nissan LEAF“ su įdiegtais inžineriniais patobulinimais.
- „370Z Nismo“ ir „Juke Nismo“ pasaulinė premjera.
- Europoje debiutuoja naujas 2013 m. laidos „Nissan GT-R“.
- Plataus pripažinimo sulaukusį crossover asortimentą papildo naujasis „Juke n-tec“.
Krosoverių modelių dizaino ateitis - dar viena sritis, kur „Nissan“ ketina perrašyti nusistovėjusias taisykles. Savo pagamintais „Qashqai“, „Murano“ bei „Juke“ modeliais sukūrusi atskirą krosoverių sektorių, „Nissan“ pristato drąsią naujosios „Nissan“ kartos ateities viziją. „Resonance“ koncepcinis modelis, sukurtas mėginant įsivaizduoti kosminę kelionę pirmąja klase, pristato naujas idėjas ir pažangias salono technologijas, įdiegtas pasitelkiant įspūdingas ir išraiškingas formas.
Užkariauti Europos atkeliauja du modeliai, kurie tobulai perteikia „Nissan“ požiūrį į naujausias technologijas rinkoje. Naujasis „Note“ buvo iš esmės atnaujintas ir yra nusitaikęs į kompaktiškų automobilių segmentą. Jis išsiskiria išraiškingu dizainu, mažu išskiriamo anglies dvideginio kiekiu ir moderniomis technologijomis, pasirodančiomis kompaktiškų automobilių segmente pirmą kartą.
Iš gausybės įrangos „Note“ automobilyje, minėtina pažangi ir intuityvi „Nissan“ aplinkinio vaizdo sistema bei visa serija „Nissan Safety Shield“ saugos sistemų. Šios sistemos, perteikiančios „Nissan“ saugesnės ateities viziją, diktuoja naujas technologijų pasirodymo rinkoje taisykles ir suteikia „Nissan“ lyderės statusą įperkamų technologijų srityje.
Naujasis „Note“ nėra vienintelis Europoje pagamintas modelis, debiutuojantis Ženevoje. Parodoje pristatomas, prie Europoje gaminamų „Nissan“ modelių prisijungęs, naujasis „LEAF“, kuriame buvo įdiegta daugybė techninių bei inžinerinių patobulinimų. Naujasis „LEAF“ sukurtas sėkmės sulaukusio novatoriškojo pirmtako pagrindu. Iki šio momento pagaminta per 50 000 vnt. „LEAF“ modelių. Atnaujintai versijai būdingas ilgesnis realus važiavimo atstumas, keli komplektacijų lygiai ir įvairūs patobulinimai, kuriais siekta, kad perkamiausias pasaulyje elektromobilis būtų dar praktiškesnis.
Europietiškųjų „Note“ ir „LEAF“ debiutas byloja apie „Nissan“ įsitvirtinimą Europoje ir stiprėjančią gamintojo poziciją šioje rinkoje. Nepaisant sudėtingos ekonominės situacijos, „Nissan“ įrodė, jog dizainas, inovacijos ir prieinamumas yra pagrindinis sėkmės receptas. 2012 m. „Nissan“ gamykla Sanderlande pagamino daugiau nei 500 000 automobilių (tai naujas rekordas Jungtinėje Karalystėje). Siekiant patenkinti padidėjusią paklausą, išplėsta gamyba gamyklose Rusijoje ir Barselonoje. Bendra gamyba Europoje ką tik pasiekė svarbią ribą - pagaminta 10 mln. automobilių.
„Nissan“ didžiuojasi savo turtinga automobilių sporto patirtimi -Ženevoje europiečiams oficialiai pristatomi „Nismo“ serijos modeliai. Įstabieji „Juke Nismo“ ir „370Z Nismo“ papildys „Nissan“ produktų asortimentą.
Algirdo Venskaus/waska.lt nuotr./„Nissan“ stendas Ženevos automobilių parodoje |
Naujasis „Nissan Note“
Naujasis „Note“ yra pasirengęs įvykdyti revoliuciją kompaktiškų automobilių segmente - modernaus dizaino, pirmąkart segmente naudojamos pažangiausios technologijos ir ekonomiškai varikliai. Europos rinkai skirtame „Note“ įkūnytos išraiškingos audringai sutikto koncepcinio automobilio „Invitation“ formos. Tai automobilis, pasižymintis drąsiu išorės dizainu, prabangių modelių klasei būdingomis technologijomis ir išskirtiniu praktiškumu.
„Note“ modelis diktuoja naujus B klasės technologijų standartus, pristatydamas tokius pažangius techninius sprendimus kaip „Nissan“ aplinkinio vaizdo ir „Nissan Safety Shield“ sistema.
Naujasis „Note“.prekyboje pasirodys šių metų rudenį.
Naujasis „LEAF“
Ženevoje numatytas Europoje pagaminto naujojo „LEAF“ pasaulinis debiutas. Tai automobilis, kuris mobilumą be emisijų perkelia į naują lygmenį. Specialiai Europos rinkai sukurtas ir sukonstruotas naujasis „LEAF“ pradeda naują įdomų „Nissan“ istorijos etapą. Į „Nissan“ Europos produktų asortimentą įtrauktas ir „Nissan“ gamykloje Sanderlande gaminamas elektromobilis pristato naujas technologijas, užtikrinančias didesnę realią akumuliatoriaus autonomiją, ir visą seriją įvairių patobulinimų, skirtų palengvinti kasdienį gyvenimą.
Su naujuoju „LEAF“, pirkėjams pasiūlyta daugiau įrangos, spalvų ir komplektacijos variantų.
Algirdo Venskaus/waska.lt nuotr./„Nissan“ stendas Ženevos automobilių parodoje |
Koncepcinis „Resonance“ modelis
Europoje debiutuojantis naujoviškas koncepcinis „Resonance“ modelis paverčia drąsią „Nissan“ krosoverių dizaino ateities viziją tikrove.
„Nissan Design America“ sukurtas „Resonance“ laužo krosoverių dizaino stereotipus: jame įdiegtos naujos idėjos ir technologijos, leidžiančios vairuotojams optimaliai išnaudoti savo automobilių galimybes. „Resonance“ salonas įkvėptas kosminės kelionės pirmąja klase koncepcijos. Šį automobilį varo pažangi hibridinė elektrinė transmisija, lemianti itin efektyvų važiavimą ir mažą taršos lygį.
Algirdo Venskaus/waska.lt nuotr./„Nissan“ stendas Ženevos automobilių parodoje |
„Juke Nismo“
„Nissan Juke Nismo“ siūlo naujoves ir kvapą gniaužiančią vairavimo patirtį bei savybes, kuriomis „Nismo“ yra užsitarnavęs pagarbą automobilių sporto ir kompiuterinių žaidimų pasaulyje. Pristatydamas „Nismo“ ženklą Europai, „Juke Nismo“ sustiprina „Nissan“ pozicijas šiame nuolat augančiame segmente.
Efektingu dizainu ir lenktynių įkvėptomis detalėmis išsiskiriantis „Juke Nismo“ varomas 1,6 l 200 AG DIG-T variklio su turbina. Šis galios agregatas užtikrina geras emocija kelyje.
Algirdo Venskaus/waska.lt nuotr./„Nissan“ stendas Ženevos automobilių parodoje |
„370Z Nismo“
„Juke Nismo“ pėdsakais sekantis naujasis „370Z Nismo“ pabrėžia „Nissan“ įsipareigojimą Europos pirkėjams pristatyti platų „Nismo“ automobilių asortimentą.
Pirmąkart Ženevos automobilių parodoje publikai pristatomas naujas jaudinantis „370Z Nismo“ komplektuojamas su patobulintu, pripažinimo sulaukusiu, šešių cilindrų varikliu, kuris užtikrina didesnę galią ir sukimo momentą. „Nismo“ padalinio patobulinta važiuoklė leis patirti didesnį vairavimo malonumo jausmą. Siekiant, jog greičiausio iki šiol „370Z“ automobilio garsas būtų toks pat įspūdingas, kaip ir jo išvaizda, sumontuota ir nauja išmetimo sistema.
GT-R
2013 m. laidos GT-R modelis, išsiskiriantis energingesnį važiavimą lemiančiomis savybėmis, didesniu stabilumu važiuojant dideliu greičiu ir efektyvesniu valdymu, brėžia naujas gaires aukštesnės klasės automobilių segmente. Sėkmingų „Nissan“ lenktynių įkvėptame naujausios kartos GT-R įdiegta daug įvairių patobulinimų: nauji purkštukai, tikslesniam degalų įpurškimui užtikrinti, naujas turbinos apsauginis vožtuvas, lemiantis didesnį lankstumą, ir atnaujinta važiuoklė.
Dėl šių įdiegtų naujų sprendimų 2013 m. GT-R iki 100 km/h gali įsibėgėti per 2,7 sekundės, t. y. 0,1 sekundės dalimi greičiau nei 2012 m. modelis.
„Juke n-tec“
Plataus atgarsio sulaukusią „Juke“ seriją papildė dar vienas kūrinys - parodoje debiutuojanti nauja „n-tec“ versija, kuri siūlo daugiau naujoviškų technologijų. Iš pagrindinių įdiegtų technologijų minėtina patobulinta „Nissan Connect“ sistema, kuri yra sujungta su „Google Send-To-Car“ technologija, leidžiančia siųsti numatytus maršrutus tiesiai į automobilio navigacijos sistemą. Naujoji sistema suteikia prieigą prie lankytinų vietų duomenų bazės per „Google“, o 5,8 colių ekrane vaizduojamas aiškesnis vaizdas.