Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti
2013 03 06

„Nissan“ Ženevos automobilių parodoje pristato savo „Metų viltį“ – naują „Note“

Ženevos automobilių parodoje „Nissan“ pristato didelius lūkesčius. Kitaip tariant, visiškai naują „Note“ automobilį, kuris išaugo nemadingus miniveno rūbus ir apsirengė simpatišku hečbeko kėbulu. Apie šio automobilio dizainą mums pasakojo „Nissan Europe“ viceprezidentas Victoras Nacif.
„Nissan“ stendas Ženevos automobilių parodoje
„Nissan“ stendas Ženevos automobilių parodoje / Algirdo Venskaus/waska.lt nuotr.

Pagal „Nissan“ planą, „Note“ taps trečiuoju didelius pardavimus generuojančiu modeliu. Jiems puikiai sekasi su kiek senstelėjusiu ir jau šiais metais pamainos sulaukusiu „Qashqai“, „Juke“ – visų nuostabai – taip pat puikiai parduodamas. Ne tik Lietuvoje – visoje Europoje.

Naujasis „Note“ pristato kitą „Nissan“ dizaino liniją. Jis nepanašus į kitus markės automobilius. Tik interjere naudojamos kažkur jau matytos dalys. Apie tai mums pasakojo „Nissan Europe“ vice prezidentas Victoras Nacif.

„Mes neplanuojame ateityje suvienodinti mūsų gaminamų automobilių. Norime kiekvienam modeliui palikti savitumo, išskirti jį tam tikromis savybėmis. Turime drąsų „Juke“, šeimynišką „Qashqai“ ir eilę sportiškų automobilių. Suplakti juos į vieną kokteilį nėra prasmės“, – pasakojo V.Nacif.

Algirdo Venskaus/waska.lt nuotr./Nissan stendas Ženevos automobilių parodoje
Algirdo Venskaus/waska.lt nuotr./„Nissan“ stendas Ženevos automobilių parodoje

Jam pritartų ir kito „Nissan“ dizaino biuro vyresnysis vice prezidentas Shiro Nakamura, kuris pridėjo ranką prie šalia „Note“ stovinčio „Ressonance“ koncepto. Šie automobiliai labai skirtingi, skleidžia visai kitą emociją.

„Europietiškiems automobiliams sukurti dizainą yra gerokai sudėtingiau, nei, tarkime, amerikiečiams. JAV parduodami vienodi automobiliai visose valstijose. O Europoje skoniai skiriasi – vokiečiai nori vieno, švedai kito ir pan. Bet manau, kad geras europietiškas dizainas gali būti sėkmingu visame pasaulyje“, – pasakojo Meksikoje gimęs ir JAV augęs Victoras Nacif.

„Note“ B segmento rinką nustebins ne tik gera kaina, moderniais varikliais ir simpatišku kėbulu, bet ir gudriomis inovacijomis, kurios jau pažįstamos iš prabangesnių ir brangesnių automobilių. Tarkime, nukrypimo nuo važiuojamosios juostos sistema. Arba „a'la City Safety“ sistema, kuri išgelbės jus nuo bumtelėjimo kažkam į užpakalį. Visa tai vadinaisi „Safety Shield“.

Ši sistema, skirtingai nei, tarkime, „Volvo“ gudrybės, veikia ne priekiniame stikle sumontuotų kamerų pagalba, o naudoja galinio vaizdo kamerą. Priežastis, mano galva, paprasta – taip pigiau. Ir jei sistemos veiks gerai – nelabai svarbu kokia kamera filmuoja tas juostas.

„Klausiau inžinierių kas bus, kai galinio vaizdo kamera apsineš kelio purvu? Tie šyptelėjo ir atsakė – prie kameros sumontuotas mažas purkštukas, kuris aukšto slėgio langų skysčio srove nuvalo kamerą iki blizgesio“, – pasakojo lietuvius žurnalistus Ženevoje „prižiūrintis“ „Nissan“ marketingo vadovas Baltijos šalims Mindaugas Plukys.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?
Reklama
Kelionių ekspertė atskleidė, kodėl šeimoms verta rinktis slidinėjimą kalnuose: priežasčių labai daug