Japonų gamintojas teigia, jog su šiuo modeliu jie įžengs į kompaktiškų krosoverių klasę.
Pažvelgus į techninės charakteristikos lentelę, galima teigti, jog šis XV yra visiškas „Impreza“ analogas. Vienintelis dalykas, kuriuo, neskaitant kėbulo formų, jis skiriasi nuo kultinio „Subaru“ modelio, yra padidinto pravažumo važiuoklė. Automobilio dugną nuo kelio dangos skiria net 21,8 cm.
Po XV kapotu rasite 1,6 litro arba 2,0 litrų benzininius agregatus, arba smarkiai patobulinta keturių cilindrų opozicinį dyzelinį variklį su nepertraukiama, bepakope (CVT) transmisija.
Gamintojo teigimu, šis modelis – itin efektyvus, tačiau mums belieka tik gūžčioti pečiais, nes oficialių duomenų apie jo pagreitį ar degalų sąnaudas – dar nėra.
Gamintojo nuotr./„Subaru XV“ |