Nuotraukos nėra labai kokybiškos, o jose matomos tik automobilio projekcijos iš priekio bei galo. Šonų kontūrai vis dar išlieka paslaptyje.
Akivaizdu, kad šis modelis, kaip ir naujosios kartos „Mazda 6“ bei CX-5, bus kuriamas pagal „Kodo – Soul of Motion“ dizaino kryptį. Automobilis išlaikys savo markės modeliams būdingas „besišypsančias“ priekines groteles, agresyvius žibintus.
Gamintojo nuotr./„Mazda 3“ |
2014-ųjų „Mazda 3“ modelyje gamintojas teoriškai turėtų montuoti naujus, pagal „SKYACTIV“ technologiją sukurtus variklius. Pažymėtina, jog „Mazda“ daug dėmesio skyrė šiems agregatams. Vietoje to, kad Japonijos kompanija investuotų į hibridinę technologiją, japonai nusprendė patobulinti įprastus vidaus degimo variklius. Dėl to, tiek dyzeliniai, tiek benzininiai „SKYACTIV“ agregatai, montuojami „Mazda 6“ modeliuose bei CX-5 visureigiuose pasižymi pakankamai dideliu naudingumo koeficientu, o tai suteikia gerą dinaminę charakteristiką bei sąlyginai mažas degalų sąnaudas.
Gamintojo nuotr./„Mazda 3“ |