Teigiama, jog 7,3 litro V12 variklis bus poruojamas su kinetinės energijos regeneracijos mechanizmu (KERS), o bendra hibrido galia sieks virš 900 AG. Nors ir kultinis „Ferrari F40“ buvo gaminamas su V8 varikliu bei dviem, oru jį aprūpinančiais turbokompresoriais, šįkart gamintojas pasirinko hibridinį kelią.
Tokia technologija leidžia padidinti automobilio efektyvumą: sumažina degalų sąnaudas bei tuo pačiu suteikia daugiau galios.
Negana to, oficialiai teigiama, kad naujasis „Ferrari“ superautomobilis svers vos 1100 kg – net 20 procentų mažiau nei 2002-aisiais pristatytas „Enzo“. Priduriama, kad automobilis bus net 27 procentais standesnis. Tam daug įtakos padarė nauja superautomobilio architektūra.
„Ferrari“ akcentuoja, kad daugiau nei 900 AG, siunčiamų į galinius varančiuosius ratus nesukels didelių problemų su sukibimu. Gamintojas puikiai žino, kaip kontroliuoti tokios galios tiekimą.
Straipsnį puošiančioje nuotraukoje, tikėtina, yra naujo „Ferrari“ superautomobilio fragmentai.