Naujasis „Volvo V60“ iš gamyklos išriedės su 2,4 litro, penkių cilindrų turbodyzeliniu varikliu (215 AG) bei 70 AG turinčiu elektriniu motoru, kurį energija aprūpins 12kWh ličio-jonų baterijos. Vidaus degimo agregatas suks priekinius ratus, o elektrinis – galinius.
Gamintojo nuotr./Hibridinis „Volvo V60“ |
Vairuotojas taip pat turi galimybę rinktis vieną iš trijų važiavimo režimų: „Pure“, „Hybrid“ arba „Power“. Pirmasis aktyvuos tik elektra maitinamą variklį ir su visiškai įkrautomis baterijomis leis įveikti 50 km distanciją, tuo tarpu kiti du režimai aktyvuos abu variklius, tačiau vienas skirtas ekonomiškam važiavimui, o kitas – maksimaliai galiai išgauti.
Namų sąlygomis, norint visiškai įkrauti baterijas, įkišus įkrovimo laidą į įprastą elektros lizdą tereikės palaukti tik 5 valandas, o taip kelionei paruoštas universalas galės įveikti net 1200 km atstumą. „Volvo“ teigia, jog vidutinės šio modelio degalų sąnaudos siekia tik 1,9 l/100 km.
„Vienas iš svarbiausių šio automobilio tikslų buvo išlaikyti puikias „Volvo V60“ važiavimo savybes, gerą saugumą bei prabangą“, – teigia Stefanas Jacoby, „Volvo Cars“ savininkas. „Negana to, lyginant su dabartiniu šios klasės vidurkiu, mūsų sukurto modelio degalų sąnaudos yra net dvigubai mažesnės.“
„Volvo“ dar neatskleidė šių modelių kainų, tačiau pažymėjo, jog dėl papildomai įrengtų baterijų, įkraunamas V60 bus brangesnis už įprastą tokį automobilį.