Šis koncepcinis „Opel“ atspindi markės aistringą pusę. Tą pusę, kuri gamino „Speedster“ ar visus paskutinius OPC automobilius. Būtent „Astra GTC Paris“ demonstruoja, kokie bus markės sportiškų automobilių pagrindiniai akcentai.
Dinamiškos automobilio linijos slepia modernius techninius sprendimus, naudojamas 2 litrų turbovariklis su tiesioginiu degalų įpurškimu. Jis į priekinius automobilio ratus perduoda 290 AG. Šešių pavarų mechaninė pavarų dėžė dirba su START/STOP sistema ir mieste užtikrina nedideles degalų sąnaudas.
Automobilio ilgis – 4,46 metro. „Opel“ mano, kad sumaniai išdėstyti agregatai salone užtikrina pakankamai vietos penkiems keleiviams. O „FlexRide“ pakabos kontrole užtikrina, kad visi keleiviai važiuotų patogiai, o vairuotojui užsimanius sportiško važiavimo pakaba sustandėtų.
Šis „GTC Paris“ greitai turėtų virsti karšta „Astra“ versija. Ar tai bus OPC modelis ir ar jame bus sumontuotas šis variklis, teks palaukti bent iki šių metų pabaigos.