1,6 litro, keturių cilindrų SIDI („Spark Ignition Direct Injection“) varikliai su turbokompresoriais generuoja 170 AG ir 260 Nm sukimo momentą 1650-3200 aps./min. diapazone. Negana to, lenkimų metu vairuotojai galės pasinaudoti ir „Overboost“ funkcija, kuri tam tikram periodui turbokompresoriui leidžia generuoti didesnį slėgi ir tokiu būdu sukimo momentą padidina 20-čia Nm.
SIDI agregatai montuojami ne tik šiuose hečbekuose, bet ir „Astra Sports Tourer“ universaluose, „Cascada“ kabrioletuose bei „Zafira Tourer“ vienatūriuose. GTC versijos kėbule patalpinta 1,6 litro jėgainė automobiliui iki 100 km/h leis įsibėgėti per 8,6 sekundės bei išvystyti maksimalų 219 km/h greitį.
Negana to, važiuojant ekonomišku režimu, šimtui kilometrų kelio šis motoras pareikalaus vidutiniškai tik 6,1 litro degalų. „Astra GTC 1.6 SIDI“ iš gamyklų išriedės su 6 laipsnių mechaninėmis arba automatinės pavarų dėžėmis, o bazinių tokių modelių kaina Vokietijoje siekia 23,85 tūkst. eurų (apie 82,3 tūkst. Lt).