Koncepto maksimalus greitis – 200 km/val. greitį, o iki 100 km/val. Jis sugeba įsibėgėti per 9 sek. Iš tiesų neblogas rezultatas. „Flextreme GT/E“ turi 150 AG išvystantį elektrinį variklį. Benzininis keturių cilindrų 1,4 l darbinio tūrio variklis reikalingas tik tam, kad įkrautų akumuliatorių. Priekiniais ratais varomas hibridas turėtų suvartoti tik 1,6 litro degalų, o anglies dvideginio emisija – iki 40 g/km.
Hibrido formos išduoda gamintojų pastangas sukurti itin aptakų automobilį. Frontalinis aerodinaminis oro srauto pasipriešinimo koeficientas sudaro 0,22 – mažiau nei žaliukas „Prius“ (0,25).
Su visiškai įkrauta baterija automobilis nuvažiuos 60 km/val., o įpilę pilną baką benzino – 500 km. Kad pilnai įkrautum akumuliatorius, užteks 3 valandų ir buitinio elektros lizdo. Kad akumuliatoriai būtų aušinami papildomai, automobilio gale padarytos angos. Ratlankiai – net 21 colio, o padangos su itin mažu pasipriešinimu.
|
Važiuojant daugiau nei 50 km/val. greičiu už mašinos galinių ratų išleidžiami aerodinaminiai sparnai. |