Modelis sukurtas naudojant „General Motors ER-EV“ platformą, kuri buvo įdiegta jau matytuose „Chevrolet Volt“, „Opel Ampera“ bei „Cadillac Converj“ prototipuose. 4,7 m ilgio koncepcija iš kitų šio koncerno kūrinių išsiskiria savo dydžiu.
Konstruktoriai skyrė didelį dėmesį „Opel Flextreme GT/E“, savo priekio išvaizda primenančio „Citroen GT“, aerodinaminėms savybėms – automobilio pasipriešinimo orui koeficientas siekia vos 0,22. Siekiant pagerinti oro srautus kėbulo paviršiumi, viršijus 50 km/val. greitį už mašinos galinių ratų išleidžiami papildomi aerodinaminiai elementai.
Kaip ir jau šių metų pabaigoje pradedamas gaminti „Chevrolet Volt“, „Opel Flextreme GT/E“ koncepcija iš esmės yra tikras elektromobilis. Mašinos ratus suka 120 kW galios elektros variklis, pasiekiantis maksimalų 370 Nm sukimo momentą. Hibride sumontuotas 1,4 l vidaus degimo variklis naudojamas tik baterijoms įkrauti ir prailginti nuvažiuojamą nuotolį. 100 km/val. greitis pasiekiamas greičiau nei per 9 sek., o maksimalus greitis, tvirtinama, yra daugiau nei 200 km/val.
Pilnai įkrovus elementus ir pasikliaunant tik elektros energija, bus galima nuvažiuoti 60 km atstumą. Įjungus vidaus degimo variklį ir sklidinai pripylus degalų baką, distancija padidinama iki 500 km. Automobilio ekonomiškumas padidintas ir kiek įmanoma sumažinus jo svorį – daug dalių čia pagaminta iš lengvo anglies pluošto. Įvardinamos vidutinės kuro sąnaudos – neįtikėtini 1,6 l/100 km.
Pranešti klaidą
Sėkmingai išsiųsta
Dėkojame už praneštą klaidą